اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته چهارم لیگ دسته اول

پاس در بوشهر و الوند در همدان به مصاف حریفان خود می‌روند

خبرگزاری فارس: هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال، پاس در بوشهر و الوند در همدان به مصاف حریفان خود می‌روند.

پاس در بوشهر و الوند در همدان به مصاف حریفان خود می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هفته چهارم لیگ دسته اول جمعه در دو گروه الف و ب در شهرهای مختلف کشور پیگیری می‌شود در این هفته پاس و الوند به ترتیب مقابل ایرانجوان بوشهر و نفت مسجدسلیمان بازی می‌کنند.

در هفته گذشته پاس موفق شد در همدان از سد تیم جوان و پرانگیزه سایپا شمال بگذرد و سومین پیروزی متوالی خود را جشن بگیرد تک گل این دیدار را مقداد قباخلو با شوتی زیبا وارد دروازه سایپا کرد مقداد قباخلو هم‌اکنون با چهار گل آقای گل لیگ دسته اول است.

پاس این هفته در بوشهر باید به مصاف یکی دیگر از مدعیان لیگ دسته اول برود ایرانجوان فصل قبل هم تا آستانه لیگ برتر پیش رفت اما در دیدار پلی‌آف مغلوب گهر زاگرس شد پاسی‌ها این هفته بازی سختی را در بوشهر پیش رو دارند.

ایرانجوان هم از تیم‌هایی است که هنوز طعم شکست را نچشیده است و با یک برد و دو مساوی با پنج امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد پاس هم با سه برد از سه بازی با 9 امتیاز صدرنشین گروه ب لیگ دسته اول است.

الوند همدان دیگر نماینده فوتبال استان در لیگ دسته اول این هفته باید در همدان از نفت مسجد سلیمان پذیرایی کند.

الوند هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و موفق شد با دست پر کویر را ترک کند و تیم مدعی سنگ آهن بافق یزد را مغلوب انگیزه خود کند و نخستین شکست را به شاگردان فیروز کریمی تحمیل کند.

الوند این هفته کار مشکلی برابر نفت مسجد سلیمان دارد نفت هفته گذشته تیم مدعی ابومسلم مشهد را با نتیجه باور نکردنی سه بر صفر شکست داده بود.

نفت این فصل شروعی طوفانی داشته است و با سه برد از سه بازی و دریافت نکردن هیچ گلی و زدن شش گل صدرنشین گروه الف این مسابقات است و به همراه تیم الوند تمام معادلات را برهم زده است.

الوند هم‌اکنون از سه بازی 9 امتیاز کامل را کسب کرده است و برحسب تفاضل گل بعد از نفت در رده دوم قرار دارد شاید این بازی عیار دو تیم را مشخص کند و یکی از زیباترین بازی‌ها باشد.

دیدار هر دو نماینده استان در هفته چهارم لیگ دسته اول از زیباترین دیدارها خواهد بود و هر دو دیدار می‌تواند صدرنشینان هر دو گروه را مشخص کند.

تمام بازی‌های این هفته جمعه برگزار می‌شود.

برنامه و اسامی داوران بازی‌های پاس و الوند در هفته چهارم:

ایرانجوان بوشهر ـ پاس همدان، ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر- ساعت 16

جواد شرفی – محمدرضا غنو – حسین ظهیری – رحیم مهرپیشه

الوند همدان- نفت مسجد سلیمان، ورزشگاه قدس همدان- ساعت 15:15

سعید شمس – محمد عطایی – حسن انتظاری – مجتبی آسنجرانی

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول