اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان تأکید کرد

ضرورت بهره‌برداری از سرمایه‌های راکد در شهرستان‌ها

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان با تأکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان‌ها گفت: سرمایه‌های راکد شهرستان‌ها باید هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسند.

ضرورت بهره‌برداری از سرمایه‌های راکد در شهرستان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد تکلوزاده پیش از ظهر امروز در نشست فرمانداران استان کرمان اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان‌ها در اولویت برنامه کاری است. 

وی بیان داشت: دستور دولت بر این است که تا زمانی طرح‌های گذشته به تکمیل نرسیده، طرح و پروژه جدیدی آغاز نشود تا بتوانیم از سرمایه‌هایی که به صورت راکد باقیمانده استفاده ببریم.

تکلوزاده عنوان کرد: با توجه به کمبودها و محدودیت‌هایی که وجود دارد، نیازمند مدیریت فرمانداری‌ها هستیم تا بتوانیم از مشکلات عبور کنیم.

وی خاطرنشان کرد: قرار بر این بود که تا حد امکان برای مصوبات سفرهای دولت اعتبارات اعلام شده لحاظ شود و تنها در هفت شهرستان بالای 70 درصد اعتبارات در نظر گرفته شده است.

تکلوزاده ابراز داشت: سال جاری حدود 300 میلیارد تومان در بخش توسعه کشاورزی برای شمال و جنوب استان کرمان اختصاص داده شده که باید نهایت استفاده را از آن ببریم.

وی افزود: شمال کرمان از سهمیه 200 میلیارد تومان تنها 37 میلیارد تومان تاکنون طرح‌های مصوب و عقد قرارداد داشته و جنوب استان کرمان از سهمیه 100 میلیارد تومان تنها 7 میلیارد تومان را استفاده کرده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان گفت: همچنین در زمینه ایجاد اشتغال از سهمیه 76 هزار نفری استان کرمان تاکنون 8 هزار نفر در سامانه ثبت‌نام شده و این آمار نشان دهنده تلاش و همت جدی‌تری است.

وی ابراز داشت: در زمینه مشاغل خانگی هنوز مقداری از سهم شهرستان‌ها و بانک‌ها‌ باقیمانده که فرماندار‌ان باید تلاش بیشتری در این زمینه داشته باشند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول