اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

اجرا نشدن مصوبات دولت موجب نارضایتی مردم می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرا نشدن مصوبات دولت موجب نارضایتی مردم از عملکرد دستگاه‌ها می‌شود.

اجرا نشدن مصوبات دولت موجب نارضایتی مردم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد ظهر امروز در نشست با مسئولان اظهار داشت: حذف حق بدی آب و هوا از ردیف حقوقی کارمندان اجحاف در حق این افراد است، از این رو مسئولان نباید آب و هوای شهری مانند دشتستان را با شهرها و مناطق خوش آب و هوا مقایسه کنند و این موضوع به طور حتم بی‌عدالتی محسوب می‌شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با توجه به فضای طاقت‌فرسای استان بوشهر برای نیروهای کار افزود: با توجه به اینکه فضای این مناطق بسیار بد و طاقت‌فرسا است متاسفانه دولت اقدام به حذف حق بدی آب و هوا کرده که این موضوع خلاف عدالت به شمار می‌رود.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه حذف حق بدی آب و هوا از ردیف حقوقی کارمندان اجحاف در حق این افراد است افزود: مسئولان نباید آب و هوای شهری مانند دشتستان را با شهرها و مناطق خوش آب و هوا مقایسه کنند؛ این موضوع به طور حتم بی‌عدالتی قلمداد می‌شود.

وی با اشاره به مصوبه مجلس مبنی بر پرداخت 4 درصد از ارزش ساختمان ساخته شده به بیمه‌ها یادآور شد: مجلس در این مصوبه حداکثر پرداختی را حدود 4 درصد تعیین کرد که متاسفانه دولت هم به جای اینکه حداقل پرداختی را در نظر بگیرد حداکثر آن را اعلام کرده و این رویکرد موجب شده افراد کم درآمد و محروم برای پرداخت این حق بیمه با مشکل روبه‌رو باشند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اجرایی نشدن تعدادی از مصوبات شهرستان دشتستان تصریح کرد: به طور حتم دولت با تصویب مصوبات خود توقع در میان مردم ایجاد می‌کند اما با اجرایی نکردن آن موجبات نارضایتی را به وجود می‌آورد.

موسوی‌نژاد اذعان داشت: یکی از مصوبات اجرایی نشدن در شهرستان دشتستان طرح پتروشیمی است که متاسفانه با وجود منابع فراوان گازی تاکنون این طرح از سوی دولت اجرایی نشده است.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول