اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال کشور

9 نرم‌افزار جدید موسسه خدمات مشاوره‌ای آستان قدس رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی از عرضه و رونمایی از 9 نرم‌افزارجدید منتشر شده توسط این موسسه در ششمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خبر داد.

9 نرم‌افزار جدید موسسه خدمات مشاوره‌ای آستان قدس رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی، جواد محمدزاده مقدم اظهار کرد: در دومین سال حضور موسسه در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال 50 اثر تولیدی این موسسه در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد که از این تعداد، 9 اثر به تازگی توسط این موسسه منتشر شده است.

وی با ذکر عناوین و موضوعات این محصولات گفت: اصلی‌ترین اثر مجموعه، 4 دی‌وی‌دی «رسانه و دنیای امروز»، به همراه مجموعه کتابچه‌های  آن است که به بررسی 4 رسانه تاثیرگذار بازی‌های رایانه‌ای، اینترنت، موبایل و ماهواره و تاثیرات و آسیب‌های آن بر مخاطبان می‌پردازد.

محمدزاده مقدم افزود: محصول دیگری که در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال رونمایی می‌شود دی‌وی‌دی «ایستگاه ارغوانی» است که به موضوع نشاط در روابط زوجین می‌پردازد.

وی ادامه داد: همچنین نرم‌افزار چند رسانه‌ای «پیوند ماندگار» با موضوع همسران جوان و زندگی زناشویی ماندگار، نرم‌افزار «تا همراهی» با موضوع شیوه‌های همسرگزینی از آثار دیگر موسسه به شمار می‌رود که در نمایشگاه عرضه می‌شود.

محمدزاده مقدم یادآور شد: پیش از این  نرم‌افزار «حرف ربط جای خط فاصله» با موضوع روابط اجتماعی دختران و سایت آستان مهر به آدرسastanemehr.ir حائز رتبه‌های برتر شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول