اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمان کشتی جهان:

مدیران بهشهر در اسرع وقت به قولشان عمل کردند

خبرگزاری فارس: یکی از قهرمانان کشتی‌گیر مازندرانی که اخیراً مدال جهانی طلا گرفت، گفت: طی هفت سالی که کشتی می‌گیرم ندیدم مدیری قولی داده باشد و اینگونه در اسرع وقت به آن عمل کند.

مدیران بهشهر در اسرع وقت به قولشان عمل کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، بهنام احسان‌پور قهرمان کشتی آزاد جوانان جهان در 2012 تایلند، یکشنبه‌شب در سومین جلسه شورای اداری این شهرستان، اقدام نماینده دولت در بهشهر را بی‌سابقه توصیف کرد.

وی افزود: طی هفت سالی که کشتی می‌گیرم ندیدم مدیری قولی داده باشد و اینگونه در اسرع وقت به آن عمل کند.

این قهرمان ارزنده و آینده‌دار کشتی مازندران در ادامه گفت: فکر نمی‌کردم وقتی که به شهرم بازگردم این‌ همه استقبال‌کننده داشته باشم و مسئولان استانی و شهرستانی در این مراسم باشند و در بدو ورود چیزی که قولش را به من دادند ببینم.

در ادامه جلسه مذکور، هدایایی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان با حضور امام جمعه بهشهر و فرمانده سپاه کربلای مازندران به بهنام احسان‌پور و فرزاد عموزاد‌ خلیلی تقدیم شد.

عموزاد خلیلی و بهنام احسان‌پور از بهشهر به همراه اسماعیلی کشتی‌گیر جویباری در لیست هشت نفر اعزام شده به مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان در پاتایای تایلند بودند که در نتیجه غیر از فرزاد عموزاد، دو کشتی‌گیر دیگر مازندرانی توانستند به مدال طلا برسند و عموزاد هیچ مدالی را به دست نیاورد و در حال حاضر آخرین مدال دریافتی او برنز وزن 55 کیلوی مسابقات آسیایی آلماتی قزاقستان است.

به گزارش فارس، یک دستگاه خودروی پراید هدیه شورای ورزش شهرستان بهشهر به بهنام احسان‌پور بود که با کمک شرکت‌های منطقه و اعضای شورای عالی ورزش شهرستان هزینه آن تامین و در روز استقبال تقدیم وی شد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول