اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بناب در مجلس:

مدیران کارآمد نباید به بهانه‌های واهی کنار گذاشته شوند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی بر استفاده از مدیران لایق و شایسته تأکید کرد و گفت: مدیران کارآمد نباید به بهانه‌های واهی کنار گذاشته شوند.

مدیران کارآمد نباید به بهانه‌های واهی کنار گذاشته شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام شیخ‌محمد باقری‌بنابی بعدازظهر امروز در گفت‌وگویی با خبرنگاران با بیان اینکه نباید مدیران کارآمد به بهانه‌های واهی کنار گذاشته شوند، اظهار کرد: باید سعی‌مان بر این باشد که مدیران توانمند را شناسایی کنیم.

وی افزود: شاهد رویش نیروهای خوبی در میان جوانان هستیم ولی باید از ریزش نیرو جلوگیری کنیم و از تجارب 30 ساله آنها استفاده کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بر لزوم فرهنگ‌سازی برای افزایش سعه صدر میان مسئولان و نیز مسئولان با مردم تأکید کرد.

وی گفت: آنهایی که درصدد براندازی هستند، انگشت شمارند و باید با آنها برخورد شود و در صورت عدم برخورد جفا کرده‌ایم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت ظاهری و مبلمان شهری نامناسب بناب، از نبود آینده‌نگری و برنامه بلند‌مدت در امور به ویژه شهرسازی و مبلمان شهری انتقاد کرد.

وی موفقیت کامل نماینده در زمینه فراهم کردن بستر برای سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه‌های مختلف را منوط به همکاری شورای شهر و شهرداری دانست و تصریح کرد: در صورتی که شاهد این همکاری و همدلی نباشیم تنها قادر به اجرای پروژه‌های محدودی خواهیم بود.

باقری‌بنابی در پاسخ به سؤالی در خصوص مسائل بهداشتی بناب گفت: با افتتاح بیمارستان دوم بناب انتظار می‌رفت که معضلات بهداشتی شهرستان کاهش یابد ولی در عمل نه تنها شاهد این موضوع نبودیم، بلکه مشکلات بیشتر شده است.

وی بکارگیری افراد غیرمتخصص را علت این مشکل عنوان کرد و حل معضلات را نیازمند وقت و انرژی بسیار دانست.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی از قول مساعد وزیر بهداشت و درمان برای حل این مشکلات در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: به زودی با تزریق منابع جدید مالی بخشی از مسائل مربوط به این حوزه بهبود خواهد یافت.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول