اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان مطرح کرد

توزیع عادلانه اعتبارات استان بوشهر/ مدیران شهرستانی را دیکته‌ای بار نیاوریم

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان با تاکید بر توزیع عادلانه اعتبارات در استان بوشهر گفت: نباید مدیران شهرستانی را دیکته‌ای بار بیاوریم بلکه باید اختیار عمل به آن‌ها بدهیم.

توزیع عادلانه اعتبارات استان بوشهر/ مدیران شهرستانی را دیکته‌ای بار نیاوریم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد شنبه شب در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: مدیران استانی باید اختیار عمل به مدیران شهرستانی هم بدهند زیرا آن‌ها ظرفیت و توان کار دارند ولی برخی مدیران این توانایی را تحمل نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه نباید مدیران شهرستانی را دیکته‌ای بار بیاوریم تصریح کرد: برخی شهرستان‌ها وسعت و جمعیت زیادی دارند به همین دلیل اعتبارات بیشتری هم باید به این شهرستان‌ها اختصاص داد.

نماینده دشتستان تاکید کرد: مدیران کل اعتبارات را طبق شاخصه‌های هر شهرستان توزیع کنند اما نباید اعتبارات به صورت گزینشی در استان توزیع شود.

موسوی‌نژاد با تاکید بر تلاش برای رفع گرفتاری‌های مردم اضافه کرد: بسیاری از کارگران ماه‌هاست که حقوق خود را دریافت نکرده‌اند و لازم است حقوق آنان به موقع پرداخت شود.

وی بیان کرد: نباید از پیمانکارانی که تخلف کرده و حقوق کارگران را به موقع پرداخت نکردند در پروژه‌های جدید استفاده کرد.

نماینده دشتستان در مجلس با انتقاد از اینکه در استان بوشهر دو اداره جداگانه در بوشهر و عسلویه موضوع کار و اشتغال را پیگیری می‌کنند، تصریح کرد: باید تکلیف این دو اداره کار را مشخص کنیم.

موسوی‌نژاد با تاکید بر پیگیری برای پرداخت حق بدی آب و هوا برای کارمندان بوشهری افزود: طرح روستا مرکزی آموزش و پرورش در استان بوشهر به خوبی اجرا نشده و این امر مشکلاتی را برای فرهنگیان و دانش‌آموزان ایجاد کرده است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول