اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت آغاز سال ‌تحصیلی

دانشجویان دانشگاه سیدجمال‌الدین ورود خود را به دانشگاه جشن گرفتند

خبرگزاری فارس: به مناسبت آغاز سال ‌تحصیلی، دانشجویان جدیدالورود دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی ورود خود را به دانشگاه جشن گرفتند.

دانشجویان دانشگاه سیدجمال‌الدین ورود خود را به دانشگاه جشن گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، ظهر امروز به مناسبت آغاز سال ‌تحصیلی، دانشجویان جدیدالورود دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی ورود خود را به دانشگاه جشن گرفتند.

امام جمعه شهرستان اسدآباد در این مراسم سرچشمه همه فضیلت‌ها را علم‌آموزی خواند و اظهار داشت: دانشجویان باید برای دستیابی به سعادت و خوشبختی خود در مسیر علم‌آموزی و توجه به دستورات اسلام حرکت کنند. حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد تزکیه نفس و تربیت اسلامی را دو بال برای رسیدن به موفقیت‌ها و سعادت دنیوی و اخروی دانست و گفت: اتکا به خداوند متعال، صبر و تلاش می‌تواند موجب رسیدن انسان به موفقیت‌ها شود.

وی با تأکید بر اینکه دانشجویان باید با داشتن تقوا و توجه به دستورات اسلامی قداست نام دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی را حفظ کنند، افزود: امروزه در دانشگاه‌های ایران اسلامی دانشجویان با ولایتمداری، دینداری و نشاط معنوی خود در مقابل تهدیدات دشمنان و دنیای استکبار ایستاده‌اند و با حضور خود در عرصه‌های مختلف ترفندهای شوم آنان را خنثی می‌کنند.

امام جمعه شهرستان اسدآباد در ادامه با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار اساتید دانشگاه‌های ایران، تصریح کرد: می‌طلبد که اساتید با دلسوزی، تعهد و اخلاق تحسین‌برانگیز خود نقشی بی‌بدلیل نسبت به گذشته ایفا کنند و در رشته‌های مختلفی غیر از معارف و دین به مسائل معنوی و اعتقادی بپردازند.

رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی نیز با اشاره به افتتاح دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی در سال گذشته، اظهار داشت: اگر نبود همکاری و تلاش‌های مسئولان شهرستان ما نمی‌توانستیم به موفقیت و اخذ موافقتنامه‌ها دست پیدا کنیم.

موسی اعظمی با بیان اینکه امروز وظیفه داریم که یک دانشگاه اسلامی را در دانشگاه‌ها ایجاد کنیم، افزود: ما به مسئله تقویت اسلام در دانشگاه به عنوان یک مسئله اساسی، راهبردی و استراتژیک نگاه می‌کنیم.

وی تدوین طرح جامع و راهبردی، اخذ موافقت قطعی ایجاد دانشگاه از وزارت علوم، تصویب چارت تشکیلاتی و تفصیلی با بالغ بر 350 پست سازمانی هیئت علمی و کارمندی، اخذ موافقت‌نامه ایجاد هفت رشته تحصیلی جدید، ردیف بودجه عمرانی، راه‌اندازی سایت و سامانه آموزشی و اتصال به اینترنت دانشگاه، اخذ مجوز پذیرش 500 نفر دانشجو در 9 رشته در سال آینده، ساماندهی خوابگاه دانشجویی و استخدام 20 نفر نیروی قراردادی برای دانشگاه را از جمله اقدامات انجام شده برشمرد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول