اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی مازندران:

دانشجویان بیشتر در معرض دام اعتیاد قرار دارند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: دانشجویان بیشتر در معرض دام اعتیاد قرار دارند و این باید از دیدگاه اجتماعی بررسی شود.

دانشجویان بیشتر در معرض دام اعتیاد قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد عظیمی بعدازظهر امروز در مراسم معارفه دانشجویان جدید دانشگاه منابع طبیعی ساری بیان داشت: بیشتر این دانشجویان به دلیل مشکل مالی و برای تامین مخارج به این جرایم دست می‌زنند.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین سرمایه نیروی انتظامی مشارکت مردمی است، تصریح کرد: نوعی از  مشارکت مردمی مهم است که آگاهانه باشد.

عظیمی به اعتیاد به مواد مخدر در بین دانشجویان اشاره کرد و تاکید کرد: در عصر حاضر و با تغییراتی که در مواد مخدر و تبلیغات متعدد وجود دارد از فعالیت فردی، گروهی و باندی خارج شدند و به صورت سازماندهی و فراملی کار می‌کنند.

وی گفت: جوانان و دانشجویان ناخواسته وارد این ماجرا می‌شوند و باید در انتخاب دوست هشیار باشند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: عامل نگران کننده مواد اعتیادآور این است که رنگ، بو و طعم خاصی ندارند و با یک بار مصرف شخص معتاد و بدون اینکه متوجه شود آلوده می‌شود.

وی تاکید کرد: باید سطح آگاهی افکار عمومی را افزایش داد و بهترین گزینه در این زمینه دانشجویان هستند تا ناخواسته وارد دام اعتیاد نشوند.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول