اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور سازمان تبلیغات اسلامی:

140 مدرسه معارف اسلامی در کشور فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مشاور سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بیش از 140 مدرسه علوم و معارف اسلامی در کشور فعالیت می‌کنند.

140 مدرسه معارف اسلامی در کشور فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام حسین دانی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح مدرسه دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرای شیراز اظهار داشت: در کشور بیش از 140 مدرسه علوم و معارف اسلامی وجود دارد.

مشاور سازمان تبلیغات اسلامی گفت: از این تعدادٰ چهار مدرسه جامعةالزهرا، 27 مدرسه علوم و معارف اسلامی شهید مطهری و 104 مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا است.

وی با تأکید بر کیفیت آموزش مدارس علوم و معارف اسلامی در کشور بیان کرد: اگر در مدارس علوم و معارف اسلامی کیفیت علمی ایجاد شود، معارف اسلامی زنده می‌شوند.

دانی تصریح کرد: مقام معظم رهبری بر تأسیس مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در مناطق محروم و مستضعف‌نشین کشور تاکید بسیاری دارند.

وی با بیان اینکه علم و تقوا مانند دو بال پرنده هستند، گفت: علم و دانش و تقوا اگر با یکدیگر تلفیق شوند به اهداف عالیه اسلام دست پیدا می‌کنیم.

دانی اظهار داشت: در مدارس علوم و معارف اسلامی کشور سعی بر توجه به کیفیت این مدارس شد و درست است که در آموزش و پرورش رشته‌های دیگری نیز وجود دارد اما رشته علوم و معارف اسلامی رشته ویژه‌ای به شمار می‌رود و مرتبط به بحث دین و اسلام است و باید کیفیت آن را حفظ کرد.

وی با تأکید بر اینکه باید فرزندان خود را متدین تربیت کنیم، گفت: باید خروجی هر مدرسه‌ای حداقل هر چهار سال به حوزه راه یابند.

مشاور سازمان تبلیغات اسلامی در پایان تصریح کرد: باید نگاه ویژه‌ای به اینگونه مدارس انجام شود، چراکه افتخار هر انسانی بلکه هر مسلمانی این است که در بحث معارف اسلامی بدرخشد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول