اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل:

افتتاح‌های شهرداری بوی انتخاباتی ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر اردبیل گفت: افتتاح‌های شهرداری اردبیل معنا و بوی انتخابات نداشت و ما همچون سال‌های گذشته خواستیم عملکرد شهرداری را در خصوص پروژه‌های انجام شده نشان دهیم.

افتتاح‌های شهرداری بوی انتخاباتی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام  محمدرضا سرداری صبح امروز در دویست و چهل و دومین جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت:  مراسم تجلیل از شهرداران با سابقه حرکتی بی‌نظیر بود که امیدواریم این برنامه‌ها در سال‌های آینده با همدلی و همراهی بیشتر و گستردگی کار برگزار شده و تداوم پیدا کند.

وی افزود: هرچند در برخی از شهرها نیز چنین آیینی شکل گرفته بود اما به وسعت اردبیل و تجلیل از شهرداران 80 ساله کار بی‌سابقه و کم نظیر بود که شهرداری و شورای شهر موفق به انجام آن شد.

این مسئول همدلی و همکاری شورا با شهرداری را در دور سوم بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: در سایر مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها شاهد آن بودیم در شش سال گذشته شهرداران متعددی تغییر یافتند اما شورای شهر اردبیل تنها با دو شهردار در شش سال گذشته در یک ثبات مدیریتی کارها را به پیش برده است.

رئیس شورای شهر اردبیل ادامه داد: در تغییرات زودرس و مستمر نه تنها شهر و شهروندان آسیب می‌بینند بلکه نقطه همدلی و مشارکت در پیشبرد امور نیز به حداقل می‌رسد.

استعداد مدیریتی نیکزاد در سایه حضور در شهرداری ظهور یافت

وی در ادامه سخنان خود به دوران چهارساله مدیریت اکبر نیکزاد در شهرداری اردبیل با همراهی و همدلی شورا اشاره کرد و گفت: اعضای شورا چه آنهایی که رای مثبت و یا منفی به او داده بودند، در نهایت همدلی و همکاری نیکزاد را یاری کردند تا به توفیقات مناسب دست پیدا کنیم.

این مسئول به استعداد مدیریتی نیکزاد و پرورش آن در شهرداری و شورای سوم اشاره کرد و افزود: ارتقای توان مدیریتی نیکزاد محصول همدلی شوراست و شاید اگر وی در منصب شهرداری اردبیل موفق نبود امروز نمی‌توانست پله‌های ترقی را به سرعت طی کند.

سرداری به کارهای زیربنایی انجام شده در دوران شهرداری نیکزاد اشاره کرد و گفت: اگر او در دوران مدیریتش به فکر توسعه کارخانه آسفالت و اجرای برخی طرح‌های زیربنایی نبود شاید امروز شورا و شهرداری نمی‌توانست در امر آسفالت‌ریزی موفق عمل کند و کارهایی با این حجم گسترده را به مردم ارائه کند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول