اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر قم عنوان کرد

توجه به نظام برنامه‌ریزی در سند راهبردی شهرداری قم

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: توجه به نظام برنامه‌ریزی از طریق مشارکت همه اجزای سازمان از جمله رویکردهای سند راهبردی شهرداری قم محسوب می‌شود.

توجه به نظام برنامه‌ریزی در سند راهبردی شهرداری قم

حسن بختیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تصویب نرخ کرایه شرکت‌های متقاضی فعالیت پیک موتوری در قم ابراز کرد: این امر در راستای استفاده بهتر و بیشتر از ظرفیت موتورسیکلت‌ها در زمینه حمل و نقل بار صورت گرفت.

وی افزود: بر این اساس مقرر شده که حمل بار تا دو کیلومتر 10 هزار ریال، از دو تا پنج کیلومتر 20 هزار ریال و به ازای هر کیلومتر بیشتر از این مسافت 2 هزار ریال اخذ شود ضمن اینکه نرخ هر ساعت در اختیار داشتن پیک‌های موتوری نیز 30 هزار ریال تعیین شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه مسائل مربوط به بیمه‌نامه بارها و نحوه حمل اجناس قیمتی نیز در آئین‌نامه مربوطه مورد توجه قرار گرفته‌اند گفت: در زمینه وصول چک و اوراق بهادار توسط پیک‌های موتوری نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

این مسئول ادامه داد: وظیفه نظارت بر پیک‌های موتوری بر عهده سازمان تاکسیرانی قم گذاشته شده و تمام فعالیت‌های شرکت‌های مربوطه توسط این سازمان قابل پیگیری است.

بختیاری از تصویب مجوز واگذاری کارخانه تولید یخ شهرداری به بخش خصوصی توسط شورای اسلامی شهر قم خبر داد و افزود: این کار از طریق مزایده انجام خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم در ادامه به تصویب سند راهبردی شهرداری قم در این شورا اشاره و ابراز کرد: کار فشرده و سنگینی در این زمینه صورت گرفته و کارگروه‌های تخصصی نیز جلسات متعددی را در این خصوص برگزار کرده‌اند.

وی بیان داشت: کمیته‌ای راهبردی و مشاورانی متشکل از اساتید دانشگاه در قم در این خصوص با شورای اسلامی شهر همکاری داشته و پس از طی همه مراحل، سند راهبردی شهرداری قم به تصویب رسید.

بختیاری با بیان اینکه این سند دارای چندین رویکرد مختلف است متذکر شد: توجه به نظام برنامه‌ریزی از طریق مشارکت همه اجزای سازمان و نیز تفویض اختیارات و واگذاری وظایف در سلسله مراتب تعیین شده از جمله این رویکردهاست.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به رویکرد مشارکتی سند راهبردی شهرداری قم اضافه کرد: در این سند پیش‌بینی شده که شهردار با مشارکت دادن افراد در سطوح مختلف حرکتی نوین را در مدیریت شهری قم ایجاد کند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول