اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

آمریکا صدای گسترش اسلام‌خواهی را می‌شنود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا صدای اسلام‌خواهی را در کنار کاخ سفید می‌شنود و برای جلوگیری از گسترش آن اقدام به ساختن فیلم موهن علیه پیامبر اسلام (ص) کرد.

آمریکا صدای گسترش اسلام‌خواهی را می‌شنود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرج‌الله عارفی صبح امروز در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی مردم در محکومیت اهانت به پیامبر اکرم (ص) در این شهرستان اظهار داشت: این حرکت ضد بشری نشان دهنده این است که استکبار پی به اتحاد مسلمانان برده است.

وی افزود: به فضل پروردگار این ملت با رهبری ولی امر مسلمین تمام خاکریزهای دشمن را فتح و ملت مسلمان با اتحاد در مقابل این قدرت پوشالی ایستادگی می‌کند و بساط ظلم و ستم را برمی‌چینند.

عارفی با اشاره به شکوه و عظمت این حرکت در شهرستان جیرفت تصریح کرد: این حرکت خودجوش شما به ویژه جوانان سبب خرسندی مسلمانان و ناامیدی دشمنان اسلام است.

وی خاطر نشان کرد: امروز همه شما همراه با سایر مسلمانان عالم فریاد براعت از یک اقلیت جهانی را که به پیامبر اکرم (ص) توهین کردند، سر دادید.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی در مجلس شورای اسلامی گفت: جبهه استکبار در سوریه با شکست مواجه شده و ایالات متحده آمریکا صدای اسلام‌خواهی را در کنار کاخ سفید می‌شنود و برای جلوگیری از گسترش اسلام خواهی اقدام به ساختن فیلم موهن علیه پیامبر اسلام (ص) کرد و در این فیلم پیامبر رحمت را خشن معرفی می کند.

عارفی اذعان داشت: امیدواریم در زمان حیات ما شاهد فروپاشی ایالات متحده آمریکا همچون شوروی سابق باشیم.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول