اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه خبر داد:

22 درصد کرمانشاهیان پزشک خانواده خود را انتخاب کرده‌اند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: از زمان اجرای طرح پزشک خانواده در استان کرمانشاه، 300 هزار نفر در این طرح شرکت کرده و پزشک خانواده خود را انتخاب کرده‌اند.

22 درصد کرمانشاهیان پزشک خانواده خود را انتخاب کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، دادوش هاشمی در جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: خدمات پزشکی و درمانی در سطح کشور به بهترین نحو ممکن در حال انجام است و باید کاری کرد که مردم به‌راحتی بتوانند بیماری‌های خود را درمان کنند.

هاشمی با اشاره به اجرای طرح پزشک خانواده تصریح کرد: طرح پزشک خانواده از بهترین طرح‌های پزشکی در حال حاضر است که در جامعه پزشکی کشور و استان شروع به‌کار کرده است.

وی تصریح کرد: از زمان اجرای طرح پزشک خانواده تاکنون 300 هزار نفر در این طرح شرکت و پزشک خانواده خود را انتخاب کرده‌اند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به برخی از مزایای طرح پزشک خانواده، گفت: با اجرای این طرح اکثر مردم استان می‌توانند با کمترین بها بیماری خود را درمان کنند.

وی تعداد پزشکان ثبت‌نامی در سامانه را 445 نفر برشمرد و افزود: در شهرهای پاوه، صحنه، هرسین، مشکلی از لحاظ ثبت‌نام پزشکان در این طرح نداریم، اما در کرمانشاه، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب با کمبود پزشک مواجه‌ایم که در پی  حل مشکل این شهرها نیز هستیم و آمادگی اجرای این طرح را به‌زودی در استان داریم.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عواقب خطرناک بیماری تب مالت اظهار کرد: مسؤلان دامپزشکی استان باید با ترویج و اشاعه صحیح مبارزه با بیماری تب مالت بتوانند عواملی که در تبیین بیماری مذکور دخیل هستند به مردم معرفی کنند تا این بیماری در استان ریشه‌کن شود.

وی تصریح کرد: باید تا 2 سال آینده بیماری تب مالت از استان ریشه‌کن شود و شادابی و نشاط مردم را تقویت کنیم.

وی از صدا و سیمای مرکز استان خواست تا در اجرای چنین برنامه‌هایی مسئولان را هر چه بیشتر یاری رسانند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول