اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان:

جو بد سکوهای بوشهر مانع پیروزی تیم ما در مقابل پرسپولیس گناوه شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل باشگاه سیاه جامگان گفت: جو بد سکوهای ورزشگاه بوشهر مانع پیروزی تیم ما در مقابل پرسپولیس گناوه شد.

جو بد سکوهای بوشهر مانع پیروزی تیم ما در مقابل پرسپولیس گناوه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، محمدرضا عباسی اظهار کرد: در دیدار سوم تیم سیاه جامگان در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته 2 باشگاه‌های کشور عصر روز گذشته تیم باشگاه سیاه جامگان به مصاف تیم پرسپولیس گناوه بوشهر رفت و با نتیجه 2 بر 2 با یک امتیاز به خانه برگشت.

وی افزود: در دقیقه 24 بازی سید مهدی حسینی و در دقیقه 70 سالار افراسیابی دو گل تیم سیاه جامگان را به ثمر رساندند.

عباسی در ادامه گفت: در این بازی که میهمان تیم بوشهری بودیم دو پنالتی به سود ما گرفته نشد و در دقیقه 80 هم تقی قاسم‌زاده از بازی اخراج شد.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان جو سکوهای ورزشگاه را بد توصیف کرد و گفت: در ابتدای نیم دوم چندین بار از سکوها به سمت زمین بازی ترقه و نارنجک پرتاب شد و در همین شرایط تیم پرسپولیس گناوه بوشهر گل دوم خود را به ثمر رساند.

وی افزود: پس از پایان بازی هم همچنان جو ورزشگاه شرایط خوبی نداشت و نیروی انتظامی هم برای همراهی تیم سیاه جامگان که میهمان این بازی بود حضور نداشت.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان در رابطه با بازی بعدی این تیم گفت:  این تیم در روز دوشنبه 17 مهر ماه از ساعت 14:30 دقیقه در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف تیم استقلال ساری می‌رود.

وی در پایان گفت: در این بازی تقی قاسم‌زاده را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و امیدوارم مصطفی شهرکی و ایمان نعمت پور دو بازیکن مصدوم تیم سیاه جامگان که در بازی امروز در خدمت نداشتیم به دیدار بعدی هفته آینده برسند.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول