اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی مس کرمان:

ضعیف‌ترین بازی‌ را مقابل ملوان انجام دادیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: شرایط بدی داشتیم و یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های مس را مقابل ملوان انجام دادیم.

ضعیف‌ترین بازی‌ را مقابل ملوان انجام دادیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم قاسم‌پور پس از شکست دو بر یک خانگی برابر ملوان انزلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرایط بدی داشتیم و اگر می‌توانستم هر 11 بازیکن را تعویض می‌کردم.

وی افزود: قبول دارم ملوان بهتر از ما بود، اما روی دو توپی که کمتر گل می‌شود، گل خوردیم، یکی از توپ‌ها به بازیکن ما برخورد و کمانه کرد و گل شد و یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های مس را انجام دادیم، ما روزی هم که بد بازی می‌کنیم شانس نداریم که پیروز شویم و روزی هم که خوب هستیم، نتیجه نمی‌گیریم.

قاسم‌پور بیان داشت: هیچ کدام از بازیکنان ما و مجموعه تیم خوب نبودند، ضمن اینکه چند بازیکن مصدوم هم داشتیم، از تمام افرادی که در ورزشگاه حضور داشتند و به من توهین کردند، تشکر می‌کنم.

وی در واکنش به اعتراض خبرنگارانی که این افراد را چهار تا پنج نفر دانستند، گفت: من از همه آنها تشکر می‌کنم، اما انصاف داشته باشید، آنها  چهار تا پنج نفر نبودند و البته تمام مردم کرمان هم نبودند، مردم کرمان در خیابان من را می‌بینند و به من احترام می‌گذارند.

قاسم‌پور ابراز داشت: این افراد تعدادشان هر چقدر که بود، به من توهین کردند و اگر آنها اراذل و اوباش هستند چرا کسی به آنها کاری ندارد، آنها حق ندارند به من توهین کنند به من می‌گویند مربی پولکی آن هم در حالی که پول سال گذشته‌ام را ندادند.

سرمربی مس کرمان با اشاره به شرایط ویژه کرمان عنوان کرد: تمام ایران می‌دانند در کرمان مشکل وجود دارد، من یکی از سالمندترین مربیان هستم، اما ورزش ما انگار آدم آلوده می‌خواهد و چون باج و رشوه ندادم، علیه من شعار می‌دهند.

وی تصریح کرد: به دنبال توجیه نیستم و در ابتدای حرف‌هایم هم گفتم که خوب بازی نکردیم، اما به من بگویید کجا و به چه کسی بی‌احترامی کردم که اینگونه به من بی‌احترامی می‌کنند.

قاسم‌پور در مورد اینکه چرا با خبرنگاران کرمانی هیچ ارتباطی نمی‌گیرد، گفت: وقتی شما خبرنگاران اینجا می‌گویید می‌خواهیم کاری کنیم که قاسم‌پور را زودتر اخراج کنند، چگونه می‌توانم ارتباط بگیرم.

وی در مورد اینکه در تیم مس حاشیه وجود دارد، گفت: شما به دنبال حاشیه هستید در تیم ما حاشیه‌ای وجود ندارد، حاشیه در تیم یعنی آن که من بازیکن را بزنم یا بازیکنان با هم درگیر شوند، این مسائل وجود ندارد و من رک و راست حرفم را می‌زنم و چاپلوسی و تملق نمی‌کنم و به همین دلیل در دل خیلی‌ها نمی‌نشینم.

قاسم‌پور تأکید کرد: وقتی گل دوم را خوردیم، دیدم 23 دقیقه به پایان بازی مانده بود که شعارها علیه من آغاز شد، این جا همین گونه است، حتی علیه بازیکنان تیم هم شعار می‌دهند، بعد شما می‌گویید این مسائل طبیعی است و اینها طبیعی نیستند، بلکه ریاضی هستند.

سرمربی مس کرمان خاطر نشان کرد: تیم ما در کرمان خوب هم بازی می‌کند به ما فحش می‌دهند، من نمی‌دانم چه چیزی این افراد را راضی می‌کند، ما در بازی‌هایی مثل ذوب آهن و سایپا برتر از حریف بودیم و نباختیم، اما باز هم به ما فحش دادند.

قاسم‌پور خاطر نشان کرد: وقتی به من می‌گویند باید فلان کار را کنی تا با تو همکاری کنیم دیگر باید فاتحه این فوتبال را خواند، دیگر این مسئله به من و قاسم‌پور مربوط نمی‌شود.

انتهای پیام/ب10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول