اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم نوجوانان نساجی مازندران خبر داد

آغاز تمرینات تیم نوجوانان نساجی مازندران از امروز

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم نوجوانان نساجی مازندران گفت: تمرینات تیم نوجوانان نساجی از شامگاه امروز در روستای کلاگر محله این شهرستان با هدف آماده‌سازی تیم برای مسابقات کشوری آغاز شد.

آغاز تمرینات تیم نوجوانان نساجی مازندران از امروز

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، حسن زارع شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران ورزشی مازندران بیان کرد: تیم نوجوانان در سنین زیر 16 سال هستند که باید با دید فنی به این مسئله نگرش داشته باشیم چراکه نقطه استارت یک بازیکن همین سن است.

زارع ادامه داد: خودم از پیشکسوتان تیم نساجی هستم و در یک خانواده ورزشی بزرگ شدم. سختی‌های فوتبال را به نوع خود چشیده‌ام و مطمئنا سعی من و همکارانم بر این است که بازیکنان خوبی را در رده نوجوانان ساخته تا در سال‌های بعد استخوان‌بندی تیم نساجی را تضمین کنیم.

وی گفت: سعادتمند مدیرعامل تیم زحمات زیادی را متحمل شدند تا تیم‌ها بتوانند سر و شکل واقعی به خود بگیرند البته مدیر تیم‌های پایه آقای فریدون فضلی خود بلد این کار است و در این راه کمک‌های شایانی را برای تیم پایه انجام داده است.

زارع خاطرنشان کرد: درب تمرینات تیم نوجوانان به روی تمام فوتبال‌دوستان به ویژه نوجوانان بااستعداد استان باز است و می‌توانند همه روزه با مراجعه به سایت باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی از تمرینات این تیم اطلاع پیدا کرده و در تمرینات شرکت کنند.

وی در پایان گفت: بازیکنان نوجوان همگی از دانش‌آموزان مدارس هستند. بحث تحصیل در این  باشگاه خیلی مهم است و از تمام بازیکنان می‌خواهم که ابتدا تحصیل خود را فراموش نکنند چراکه دانش‌آموزان ممتاز جایگاه خوبی را می‌توانند در آینده برای خود کسب کنند.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول