اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

خدمات آموزشی نظام با برخی اخبار نادرست تخطئه می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: متأسفانه برخی رسانه‌های ما که شاید غرض هم نداشته باشند با برخی اخبار نادرست خدمات بی‌نظیر نظام را زیر سؤال می‌برند.

خدمات آموزشی نظام با برخی اخبار نادرست تخطئه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج پرویز طاهری در نشست شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در چند نقطه دورافتاده استان در زمینه اجرای نظام آموزشی جدید مشکلاتی داریم که این مشکلات نیز ظرف یک هفته آینده همگی برطرف خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بیشتر مشکلات ما در نقاط دورافتاده به جاهایی برمی‌گردد که سرباز معلم فرستاده‌ایم و آن‌ها ترجیح داده‌اند در پادگان‌ها بمانند تا اینکه بخواهند در نقاط دورافتاده تدریس کنند.

طاهری افزود: در زمینه نیروهای مازاد نیز دستورالعمل وزارتی را دریافت کردیم که این نیروها در حال ساماندهی شدن هستند و با ساماندهی آن‌ها بسیاری از مشکلات ما برطرف خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی در بحث توسعه زیرساخت‌ها و امکانات آموزشی کارهای بزرگی انجام داده که در دنیا بی‌نظیر است و اکنون برای دو دانش‌آموز در همین استان 15 تا 16 میلیون ریال هزینه شده تا به مدرسه بروند.

طاهری ابراز داشت: چرا باید این همه دستاورد بی‌نظیر را با برخی اخبار در سایت‌ها تخطئه کنیم و همه کارهای نظام را نادیده بگیریم.

این مسئول افزود: در یک روستا مدرسه‌ای قدیمی وجود دارد که سال‌هاست از آن استفاده نمی‌شود و همان یک دانش‌آموز لازم‌التعلیم در کنار خانواده درس می‌خواند و ما با هر انگیزه‌ای در سایت‌ها آن‌ها را بزرگ جلوه می‌دهیم که به نظر من شاید 99 درصد آن‌ها از روی دلسوزی است ولی دشمن از آن بهره‌برداری سیاسی می‌کند.

طاهری با بیان اینکه در رسانه‌ها به دنبال بزرگ کردن غیر معمول خود نیستیم، تصریح کرد: از سوی دیگر نباید برخی مشکلات کوچک را بزرگ جلوه دهیم تا دیگران از آن بهره‌برداری کرده یا سوء استفاده کنند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول