اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت 180 ورزشکار

مسابقات دو و میدانی ناشنوایان کشور در قزوین آغاز شد

خبرگزاری فارس: رییس هیئت ناشنوایان استان قزوین گفت: با شرکت 180 ورزشکار ناشنوا، سیزدهمین دوره مسابقات دو و میدانی ناشنوایان کشور در قزوین آغاز شد.

مسابقات دو و میدانی ناشنوایان کشور در قزوین آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مراسم افتتاحیه سیزدهمین دوره مسابقات دو و میدانی ناشنوایان کشور در مجموعه ورزشی معلم شهر قزوین برگزار شد.

رسول سیدی‌فرد در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین افزود: سیزدهمین دوره مسابقات دو و میدانی ناشنوایان کشور از صبح امروز با حضور بیش از 180 ورزشکار از 20 استان کشور در ورزشگاه معلم شهر قزوین آغاز شد.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها در 18 ماده دو و میدانی و در بخش‌های دوهای سرعت، استقامت، پرش و پرتاب به مدت سه روز در قزوین در جریان خواهد بود.

رییس هیئت ناشنوایان استان قزوین حضور این ورزشکاران را در مسابقات قهرمانی کشور مثبت ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: قطعا ارتقای روحیه و نشاط یکی از اهداف برگزاری این مسابقات‌ برای ورزشکاران ناشنوا کشور در رشته دو و میدانی است.

این مسئول اظهار امیدواری کرد: ورزشکاران شرکت‌کننده در این رقابت‌ها در پایان مسابقات با خاطره‌ای خوش از استان قزوین عازم شهر خود شوند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول