اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 4 رشته

مسابقات دو و میدانی جام دفاع مقدس در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت دو و میدانی استان قم از برگزاری مسابقات دو و میدانی جام دفاع مقدس در قم خبر داد.

مسابقات دو و میدانی جام دفاع مقدس در قم برگزار می‌شود

علی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم بیان داشت: دو و میدانی از جمله رشته‌هایی است که در قم استعداد‌ و ظرفیت بسیار خوب و قابل توجهی دارد و برگزاری مسابقات استانی از جمله اقداماتی است که هیئت در راستای شکوفا شدن این استعدادها در نظر دارد.

وی ادامه داد: در تمام مواد دو و میدانی قم دارای چهره‌های توانمندی و آینده‌داری است که تعداد زیادی از آن‌ها در حال حاضر به شکل حرفه‌ای به فعالیت می‌پردازند و نمایندگان موفق دو و میدانی استان قم در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور در رده‌های سنی گوناگون هستند.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم افزود: به همین منظور در سال‌های اخیر مسابقات لیگ دو و میدانی باشگاه‌های استان قم نیز برگزار می‌شود و طی آن تیم‌های شرکت‌کننده در مواد مختلف دو و میدانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، اتفاقی که به شناخت استعدادهای دو و میدانی قم کمک شایانی کرده است.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی هیئت، با توجه به قرار داشتن در هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، در نظر داریم مسابقات لیگ دو و میدانی جام دفاع مقدس قهرمانی استان قم را روز سه‌شنبه چهارم مهر ماه برگزار کنیم.

رضایی یادآور شد: رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جام دفاع مقدس در قم در چهار ماده دو و میدانی از عصر روز سه‌شنبه در پیست تارتان مجموعه ورزشی بزرگ یادگار امام شهر قم برگزار می‌شود و دو و میدانی‌کاران شرکت کننده رده‌های سنی مختلف برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی ابراز داشت: این مسابقات در حالی برگزار می‌شود که دو و میدانی کاران شرکت‌کننده در آن در مواد 200 متر، 400 متر، پرش با نیزه و پرش طول در تلاش برای کسب عناوین اول تا سوم جام دفاع مقدس با یکدیگر مسابقه می‌دهند. 

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم با اشاره به اینکه تمام دو و میدانی‌کاران استان قم در مواد مختلف فرصت شرکت در رقابت‌های لیگ دو و میدانی قهرمانی جام دفاع مقدس استان قم را دارند یادآور شد: هیچ محدودیتی برای دو و میدانی‌کاران علاقمند به شرکت در لیگ استان وجود ندارد.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری مسابقات استانی دو و میدانی در قم، تحرک و پویایی بیشتر‌ بین ورزشکاران فعال این رشته ورزشی است و اینکه بتوانیم چهره‌های شاخص استان برای مسابقات لیگ و قهرمانی کشور و همچنین استعدادهای موفق برای آینده کشتی قم را شناسایی کنیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول