اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 تاکید کرد

آرام‌سازی معابر شهر برای ایمنی شهروند

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 با اشاره به پروژه‌های ترافیکی منطقه بر آرام‌سازی معابر شهر برای ایمنی شهروند تاکید کرد.

آرام‌سازی معابر شهر برای ایمنی شهروند

علیرضا اسفراینی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر با اجرای طرح‌های ترافیکی، بخش قابل توجهی از گره‌های ترافیکی منطقه گشوده شده است و اکنون در کنار اجرای طرح‌های موضعی، سیاست کارشناسان این حوزه افزایش ضریب امنیت و ایمنی رانندگی در معابر است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 با توجه به اهمیت افزایش سهم استفاده شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی عنوان کرد: خوشبختانه منطقه 20 تا رسیدن به سند چشم‌انداز 1404 در راستای توسعه حمل و نقل عمومی فاصله چندانی ندارد و راه‌اندازی و بهسازی پایانه‌های تاکسی و اتوبوس، توسعه خطوط، اتصال خط 6 مترو به ضلع شمال حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و ... می‌تواند این راه را کوتاه‌تر کند.

وی در ادامه از راه‌اندازی و توسعه خانه‌های دوچرخه در راستای ترویج فرهنگ استفاده از سیستم حمل و نقل پاک خبر داد و تصریح کرد: اکنون بیش از 15 خانه دوچرخه برای دسترسی آسان شهروندان برای استفاده از دوچرخه و جایگزین کردن آن به جای وسایل نقلیه آلاینده در نقاط پرتردد منطقه نصب شده است که خدمات رایگانی را به شهروندان ارائه می‌دهند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 در پایان، نصب پل مکانیزه برای اتصال ایستگاه جوانمرد به محله 13 آبان، راه‌اندازی پایانه تاکسیرانی و اتوبوسرانی در نقاط مختلف منطقه، اصلاح هندسی 3 هزار متر مربع از معابر برای ایمن‌سازی مسیر، نصب دو دستگاه پل عابر پیاده و نرده‌گذاری معابر، بهره‌برداری از 9 خانه دوچرخه جدید، راه‌اندازی رمپ آزادگان به شهرزاد را از جمله پروژه‌های ترافیکی منطقه عنوان کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول