اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی مهرآباد:

نبود پل جان مردم مهرآباد را به خطر می‏اندازد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی مهرآباد گفت: فقدان پل‏های زیرگذر و روگذر در محل تلاقی مسیر ورودی مهرآباد با جاده تهران شمال، جان اهالی این روستا را به خطر می‏اندازد.

نبود پل جان مردم مهرآباد را به خطر می‏اندازد

عرب‏علی شیرعلی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: مهرآباد از جمله مناطق روستایی بخش رودهن از شهرستان دماوند قلمداد می‏شود که منطقه محل تلاقی مسیر ورودی و خروجی به روستای مهرآباد با آزادراه تهران شمال بدون کار کارشناسی، فاقد پل‏های زیرگذر و روگذر است.

شیرعلی اضافه کرد: از این رو احتمال بروز سوانح رانندگی و به تبع آن ایجاد خسارات مالی و جانی جبران‏ناپذیر برای مردم این روستای پرجمعیت وجود دارد.

رئیس شورای اسلامی مهرآباد افزود: اگر این ایراد فنی از سوی مسئولان امر اصلاح نشود، شاهد خسارات سنگین ناشی از حوادث رانندگی جاده‏ای خواهیم بود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر مهرآباد در آینده‏ای نزدیک پذیرای قشر قابل توجه جمعیت ساکن در طرح‏های مسکن مهر بخش رودهن خواهد بود و برطرف نشدن این کاستی مشکلاتی را برای مردم به وجود می‏آورد.

شیرعلی با اشاره به طرح‏های اجرایی در این روستا خاطر نشان کرد: خوشبختانه با مساعدت مسئولان کشوری، استانی، شهرستانی و بخشی، طرح‏های بسیار خوبی در راستای رفاه حال اهالی روستای مهرآباد اجرایی شده است.

رئیس شورای اسلامی مهرآباد افزود: بر اساس مکاتبات صورت گرفته با مسئولان اداره راه و ترابری رودهن بومهن، پلیس راه و نیروی انتظامی منطقه، میدانی در روستای مهرآباد احداث شد.

وی ادامه داد: خیابان‏های «گلزار محمد» و «گل‏ها» نیز با مساعدت مسئولان امر و از سوی شورای اسلامی مهرآباد جدول‏گذاری شد.

شیرعلی اضافه کرد: اجرای طرح‏های آسفالت‏ریزی در خیابان «خرخره» و سایر معابر روستا نیز در حال انجام است.

رئیس شورای اسلامی مهرآباد افزود: همچنین کمک‏های مالی و خدماتی نیز به مدارس روستای مهرآباد از سوی شورای روستا ارائه شد.

وی از استانداری تهران، فرمانداری دماوند، بخشداری رودهن، مسئولان انتظامی منطقه و مردم شریف، ولایی و شهیدپرور روستای مهرآباد برای همکاری صمیمانه با شورای اسلامی این روستا قدردانی کرد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول