اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بردخون:

رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس حاصل تعامل دو سویه است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بردخون گفت: اگر امروز مردم از عملکرد و برنامه‎های پلیس راضی هستند این امر حاصل تعامل مطلوب و دو سویه بین این دو قشر است.

رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس حاصل تعامل دو سویه است

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر اسدالله درویشی ظهر امروز در نشست با بخشدار بردخون اظهار داشت: پلیس تلاش کرده است تا با اجرای برنامه‎های مناسب در راستای تامین امنیت رضایت و اعتماد مردم را جلب کند.

وی با تقدیر از همکاری و مشارکت مردم و مسئولان با نیروی انتظامی گفت: با تلاش و ایثار پرسنل انتظامی بخش در شش ماه گذشته موفقیت‎های زیادی حاصل شده است که کشف موادمخدر، کاهش سرقت‎ها و از بین رفتن جرایم خشن از این نمونه‌ها بوده است.

درویشی یادآور شد: حضور مستمر نیروهای انتظامی در مراسم و برنامه‎های مذهبی و مناسبت‎های ملی، پوشش مسابقات ورزشی، گشت در معابر منتهی به مدارس دخترانه و تشکیل 400 پرونده که 372 مورد ثبت محاکم قضایی شده از اقدامات این فرماندهی در بخش بردخون بوده است.

وی اضافه کرد: اعزام نیروها به اردوهای زیارتی و سیاحتی، به‌روزرسانی تجهیزات و همکاری و تعامل با ادارات در راستای رضایتمندی مردم و سرعت در کارها بوده است.

بخشدار بردخون نیز در این نشست گفت: نیروی انتظامی همکاری خوبی با مردم دارد و این تعامل سازنده مردم با پلیس موجب ایجاد امنیت می‎شود.

مسعود محمدپور اظهار داشت: نظم و انضباط با نام نیروی انتظامی قرین شده و جامعه‎ای که همراه با نظم و انضباط اجتماعی باشد به امنیت و آرامش می‎رسد که اکنون با تلاش سبزپوشان انتظامی شاهد امنیت در کشور اسلامی ایران هستیم.

وی افزود: نیروی انتظامی از افرادی متدین و ولایتمدار و پایبند به اصول تشکیل شده که نسبت به وظایف خود حساسیت ویژه‎ای دارند و مسئولیت بزرگی را به عهده گرفته‎اند.

محمدپور ادامه داد: نیروی انتظامی در مقاطع حساس انقلاب و نظام در کنار مسئولان کشور اسلامی از اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کرده‎اند که شهدای این نیرو نشان از این عزم راسخ دارد.

وی اضافه کرد: شهرستان دیر دارای 90 کیلومتر مرز آبی است که حدود 25 کیلومتر آن در بخش بردخون واقع است و این مرز طولانی و حساس با تلاش و زحمات شبانه‎روزی نیروهای جان بر کف نیروی انتظامی همراه با امنیت و آرامش است.

بخشدار بردخون خواستار ایجاد کمپ کارگری برای نظارت و امنیت بیشتر و شماره‎گذاری موتورسیکلت‎ها برای تسهیل و رفاه مردم بخش، ایجاد پلیس راه ساحلی در منطقه و افزایش پاسگاه انتظامی در بخش شد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول