اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس:

پلیس در سایه تعامل با مردم در مأموریت‌های خود موفق‌تر شده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج،‌ آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز نیروی انتظامی در سایه تعامل با مردم توانسته در انجام مأموریت‌های خود موفق‌تر از گذشته عمل کند.

پلیس در سایه تعامل با مردم در مأموریت‌های خود موفق‌تر شده است

محمدجواد کولیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز جامعه در سایه انجام مأموریت‌های پی در پی پلیس بوده است.

وی افزود: امروز توان و کارآمدی نیروی انتظامی در برقراری امنیت و آرامش بسیار مشهود است و این نیرو توانسته با اقتدار با ناامن کنندگان جامعه و متخلفان برخورد قانونی و جدی‌تری را داشته باشد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نیروی انتظامی در استان البرز نیز توانست با انجام مأموریت‌های مختلف و بزرگ و همچنین با تعامل بیشتر با مردم امنیت و آرامش بیشتری را در این استان حاکم کند و میزان رضایتمندی مردم را ارتقا دهد.

وی افزود: براساس آمار موجود میزان تماس‌های تلفنی مردم با پلیس 110 بسیار بیشتر شده و این نشان دهنده ارتقای اعتماد مردم به پلیس است.

کولیوند با تأکید بر این که پلیس با انجام برنامه‌های فرهنگی اعتماد، تعامل و میزان مشارکت‌های مردمی را در انجام مأموریت‌های خود ارتقا داد گفت: نیروی انتظامی تاکنون در جهت برقراری امنیت تمام تلاش خود را کرده و دستاوردهای بسیار خوبی را نیز داشته است.

این مسئول به کارگیری نیروهای توانمند و متخصص در این زمینه را مهم ارزیابی کرد و افزود: نیروی انتظامی باید با به کارگیری نیروهای زبده و خلاق و توانمند توان خود را در انجام مأموریت‌هایش بالا برده و هر روز امنیت و آرامش بیشتری را به مردم هدیه دهد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود وجود امنیت را سرمنشا بسیاری از تحولات اجتماعی دانست و اذعان داشت: بی تردید هر چه بیشتر بتوانیم امنیت را در جامعه حاکم کنیم در آینده تحولات بسیاری در زمینه‌های مختلف اقتصادی و علمی شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول