اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دربی اهواز زیباتر می‌شود

رحمانی گل نخست فولاد خوزستان را زد

خبرگزاری فارس: رحمانی بازیکن تیم فولاد خوزستان در پاسی که جماعتی هم تیمی وی روی دروازه نفت آبادان ارسال کرد این تیم را به گل نخست خود رساند.

رحمانی گل نخست فولاد خوزستان را زد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، شامگاه دوشنبه در جریان دربی نفت آبادان و فولاد خوزستان که در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود رحمانی در فراری سریع و ارسال جماعتی توانست فولاد خوزستان را به گل برساند.

بر این اساس، فولاد خوزستان در این بازی با ترکیبی متفاوت و هجومی به میدان رفته است و تلاش دارد تا نتیجه بازی قبل خود را بار دیگر تکرار کند.

فولاد خوزستان در هفته گذشته بازی‌های لیگ برتر توانست با نتیجه پنج بر صفر پیکان تهران را در خانه مغلوب کند و جشنواره گل خود را به راه اندازد.

نفت آبادان در صورت باخت در این بازی به رتبه هجدهم جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال سقوط خواهد کرد و در این صورت شرایط برای سرمربی انتخاب نشده این تیم سخت‌تر می‌شود.

فولاد خوزستان در شرایط کنونی در رتبه یازدهم لیگ برتر فوتبال قرار دارد و در صورت برد این بازی جایگاهش بهبود خواهد یافت.

بازی دو تیم خوزستانی فولاد و نفت آبادان از ساعت 18:30 در ورزشگاه تختی اهواز آغاز شده است و بیش از شش هزار و 200 نفر برای تماشای این بازی به ورزشگاه رفته‌اند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول