اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیر:

جذب اعتبارات پروژه‌های نیمه تمام در اولویت باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نیر از دستگاه‌های اجرایی خواست در جذب اعتبار پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان جدیت به خرج دهند.

جذب اعتبارات پروژه‌های نیمه تمام در اولویت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحمید عباداللهی ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نیر اظهار داشت: هیچ عذری از هیچ مسئولی در جذب نکردن اعتبارات پروژه‌ها پذیرفته نیست و ما تکمیل این پروژه‌ها را تا زمان مقرر خواهانیم.

وی با اشاره به اینکه در صورت جذب نشدن اعتبارات اختلال در روند کاری پروژه‌ها نیز مشهود می‌باشد، خاطرنشان کرد: انتظار داریم تمام دستگاه‌ها طوری اقدام کنند که مسئولیت خود را در قبال خروج نیز از محرومیت ادا کرده باشند.

فرماندار شهرستان نیر با بیان اینکه 180 پروژه عمرانی با 45 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در شهرستان نیر اجرا می‌شود، یادآور شد: اجرای هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها راه را برای کلنگ‌زنی سایر پروژه‌ها نیز هموار می‌کند که انتظار داریم با احساس مسئولیت بیشتر مسئولان وارد کار شوند.

عباداللهی گفت:‌ نیر نیازمند مدیریت جدی پروژه‌های عمرانی است و ما از همه مسئولان خواسته‌ایم تا وظیفه خود را در این راستا به نحو احسن انجام دهند.

این مسئول محدود بودن فصل کاری را دلیل دیگر این خواسته اعلام کرد و افزود: مسئولان هر قدر در جذب اعتبارات سرعت عمل به خرج دهند پروژه‌های عمرانی نیز زودتر به سامان رسیده و اجرایی خواهد شد.

فرماندار شهرستان نیر بیان داشت: داشتن سرعت عمل در اجرای پروژه‌ها مانع از این خواهد شد که در اجرای سایر طرح‌های عمرانی در جا بزنیم بلکه با قوت و قدرت شهرستان نیر را به جایگاه اصلی خود خواهیم رساند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیرهم در این جلسه گفت: تجلیل از مقام شهدا و ارج نهادن به رشادت و فداکار آنها عامل مهمی در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌باشد.

شعبان پاک‌منش اظهار داشت: شهدای انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس جان خود را در راه ولایت، دفاع از میهن اسلامی و حفظ ناموس و ارزش‌های اسلامی از دست دادند و همه باید برای زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا تلاش کنند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول