اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

مسئولان در مطلوب کردن کیفیت آب نگران اعتبار نباشند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: مسئولان در راستای مطلوبتر کردن کیفیت آب و فرایند تصفیه آن نگران تامین اعتبار نباشند.

مسئولان در مطلوب کردن کیفیت آب نگران اعتبار نباشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد ظهر امروز در بازدید از مراحل فرآیند تصفیه آب در اردبیل اظهار داشت: تامین سلامت مردم از مهمترین و اصلی‌ترین وظایف مسئولان استان اردبیل است.

وی افزود: برخی مطالب مطرح شده نگرانی‌هایی را در خصوص آب شرب اردبیل ایجاد کرده که خوشبختانه آب این شهر با تأیید رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و همکاران نشان داد که هیچ‌گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

این مسئول ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص هرچه بهتر و مطلوبتر شدن فرآیند تصفیه آب، مسئولان مرتبط دستگاه‌های اجرایی موضوع آب شرب اردبیل را در اولویت کارهای خود قرارداده و نگران تأمین اعتبار آن نباشند زیرا اعتبار مور نیاز برای تسریع در تکمیل پروژه فوق تامین خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل نیز در سخنانی ابراز داشت: با توجه به نتایج آزمایشات موجود در آزمایشگاه تصفیه‌خانه و آزمایشگاه مرکزی شرکت، آب تصفیه شده از نظر میکروبی و شیمیایی و فلزات سنگین، هیچ مشکلی ندارد

مهندس عبدالحسین حسن‌زاده افزود: تنها مورد مربوط به بوی خاص که در روزهای گرم سال به علت ایجاد لایه حرارتی آب پشت سد ایجاد می‌شود بود که آن هم با اجرای برج آبگیری از نقطه رقوم بالا توسط شرکت آب منطقه‌ای اردبیل حل خواهد شد.

وی در ادامه خواستار برخورد با بعضی از افراد سود جو و شایعه‌ساز از طریق مراجع قضایی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل نیز  ضمن تقدیر از اقدامات شرکت آبفای استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به نتایج آزمایشات صورت گرفته آب تصفیه شده از نظر میکروبی، شیمیایی و کلرسنجی، هیچ مشکلی ندارد .

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول