اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس جنوبی:

امسال سال جهش کشور در حوزه ساخت سازه‌های دریایی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس جنوبی گفت: امسال، سال جهش صنعتی کشور در حوزه فراساحلی و ساخت، حمل و نصب سازه‌های دریایی به‌شمار می‌آید.

امسال سال جهش کشور در حوزه ساخت سازه‌های دریایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، موسی سوری ظهر امروز در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه در سالن اجتماعات شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: باید یاد و خاطره وزیر بسیجی، شهید تندگویان را گرامی‌داشت و برای وزیر نفت فعلی که ادامه دهنده راه آن شهید بزرگوار است، آرزوی توفق کرد.

*امسال، سال جهش صنعتی کشور است

وی با بیان اینکه امسال، سال جهش صنعتی کشور در حوزه فراساحلی و ساخت، حمل و نصب سازه‌های دریایی به‌شمار می‌آید، افزود: تحقق اهداف ملی و تقویت بخش‌های اقتصادی کشور به نوعی پاسخ به تحریم دشمنان ایران اسلامی بوده که فکر می‌کنند ما تا ابد چشم به دست آنها هستیم.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس جنوبی اضافه کرد: حضور مکرر و مداوم وزیر نفت در پارس جنوبی به حق از عمده دلایل پیشرفت پروژه‌های در دستور کار این حوزه بوده است.

وی اضافه کرد: زیرا این امر علاوه بر ایجاد انگیزه در بین کارکنان و کادر اجرایی پارس جنوبی سبب بهره‌روی در پروژه‌ها می‌شد.

*حضور پراقتدار تأسیسات دریایی خرمشهر در طرح‌های پارس جنوبی نمایان است

سوری خاطر نشان کرد: از هشت طرح در حال اجرای پارس جنوبی که جمعاً معادل 15 فاز استاندارد شرکت دریایی ایران است، چهار طرح از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و آماده بهره‌برداری هستند.

وی بیان کرد: طرح 12 پارس جنوبی که کمتر از 10 روز آینده شاهد بارگیری عرشه آن هستیم، فاز 17 و 18 پارس جنوبی که امروز شاهد بارگیری فاز 17A آن بودیم، فاز 19 پارس جنوبی که جکت نخست آن در تأسیسات دریایی خرمشهر ساخته شده و جکت‌های مابقی نیز در همین مکان ساخته می‌شوند و فاز 20 و 21 پارس جنوبی که نخستین جکت آن نصب شده و دیگر جکت‌های آن نیز در آینده‌ای نزدیک نصب می‌شوند.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: حضور پراقتدار تأسیسات دریایی خرمشهر در بخش ساخت جکت و عرشه هر چهار طرح پارس جنوبی به وضوح و آشکار نمایان است.

وی در پایان اظهار کرد: فازهای 17 و 18 پارس جنوبی در افزایش تولید گاز کشور و زنجیره ارزش افزوده صنعت نفت از جایگاه و ارزش ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/خ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول