اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کار و امور اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی:

15 مدیر شرکت‌های نفتی استان بوشهر بومی هستند

خبرگزاری فارس: مدیر کار و امور اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس (پارس جنوبی) گفت: از حدود سه هزار مدیر موجود در شرکت‌های تابعه نفت در استان شاید تنها 15 مدیر بومی داریم که این امر برای استان بوشهر خوشایند نیست.

15 مدیر شرکت‌های نفتی استان بوشهر بومی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالله حاجیانی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دیّر گفت: با اینکه حدود سه سال از آغاز فعالیت اداره اشتغال می‌گذرد اما توانسته‌ایم گام‌های خوبی برای جذب نیروهای بومی برداریم.

نماینده سابق مردم حوزه انتخابیه دیّر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی افزود: از مجموع 85 هزار و 438 نفر شاغل در شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت، 26 هزار و 86 نفر از نیروهای بومی استان بوشهر هستند.

حاجیانی اظهار داشت: اجرای مصوبه اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی اهمیت زیادی برای کاهش نرخ بیکاری در استان بوشهر دارد.

وی افزود: در چند سال اخیر تلاش گسترده‌ای برای تحقق این مهم صورت گرفته و هم‌اکنون نیز مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی از تمام ظرفیت موجود برای جذب بیشتر نیروهای بومی استفاده می‌کند.

مدیر کار و امور اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس با انتقاد از اینکه هنوز بستر مناسبی برای اشتغال در استان فراهم نشده است گفت: برای آموزش، به نیرو نیاز داریم و باید فرهنگ رفتن جوانان به فنی و حرفه‌ای را برای اشتغال در استان ایجاد کنیم.

حاجیانی افزود: از حدود سه هزار مدیر موجود در شرکت‌های تابعه نفت در استان شاید تنها 15 مدیر بومی داریم که این امر برای استان بوشهر خوشایند نیست.

امام جمعه دیر نیز در شورای اداری شهرستان دیّر گفت: حضور پررنگ جوانان در برنامه شب‌های قدر و شهادت مولا علی(ع) دلگرم کننده بود و باعث سرخوردگی دشمنان نظام اسلامی شد.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی افزود : فضای امروز جهان به نفع جهان اسلام و به ضرر رژیم صهیونیستی است، کمک این رژیم به تروریست در حمله به مردم سوریه نشان از نگرانی این رژیم است.

وی با اشاره به عهدنامه مالک اشتر، ادامه داد: مدیران باید همواره در میان مردم باشند و وحدت مردم و مسئولان سبب شکوفایی جامعه خواهد شد.

امام جمعه دیّر با توجه به نزدیک بودن به هفته دولت گفت: دولتمردان باید همواره شهیدان رجایی و باهنر را در انجام خدمت صادقانه به مردم الگوی خود قرار دهند.

وی افزود: هفته دولت فرصت خوبی برای مسئولان جهت ارائه عملکرد خود به مردم است و مسئولان باید از دادن وعده‌های انجام نشدنی به مردم خودداری کنند.

امام جمعه دیّر در پایان با تسلیت درگذشتن هموطنانمان در زلزله شمال غرب خواستار فعال شدن مردم شهرستان در کمک به زلزله‌زدگان شد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول