اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عملیات پالایش پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد

اجرای 6500 فعالیت تعمیراتی در فازهای 4 و 5 پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس عملیات پالایش پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی از اجرای 6 ‌هزار و 500 فعالیت تعمیراتی در فازهای 4 و 5 پارس جنوبی خبر داد.

اجرای 6500 فعالیت تعمیراتی در فازهای 4 و 5 پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه عبدالرضا علیزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پارس جنوبی از مهم‌ترین مناطق عملیاتی صنعت نفت و گاز است و طی سال جاری شاهد موفقیت بسیار خوبی در این منطقه هستیم.

وی افزود: پالایشگاه فازهای 4 و 5 نقش مهمی در تامین و تولید گاز کشور دارد و تعمیرات اساسی این پالایشگاه با کیفیت مطلوبی انجام گرفت.

رئیس عملیات پالایش پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی از اتمام پیش از موعد مقرر تعمیرات اساسی این پالایشگاه خبر داد و خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم از تاریخ 29 اردیبهشت 1391 در فاز پنج این پالایشگاه شروع و 17 خرداد ماه 1391 خاتمه یافت؛ همچنین تعمیرات اساسی فاز چهار نیز از تاریخ 13 خرداد ماه 1391 شروع و سومین روز تیر ماه 1391 به پایان رسید.

علیزاده تصریح کرد: در راستای برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده توسط مدیریت مجتمع گاز پارس جنوبی و در راستای تولید پایدار و با توجه به اجرای صحیح و ایمن برنامه و نیز با استفاده از بهترین تجهیزات و متخصصان برتر و با برنامه‌ مدون و زمان‌بندی کاملا منطقی و علمی و با ایمنی کامل، توانستیم تعمیرات اساسی فازهای 4 و 5 را دو روز زودتر از برنامه‌ زمان‌بندی شده به اتمام برسانیم.

وی از اجرای 6 هزار و 500 فعالیت تعمیراتی در فازهای 4 و 5 پارس جنوبی خبر داد و اظهار داشت: شاخص‌های عملکردی نشان می‌دهد 6500 فعالیت تعمیراتی در زمینه‌های تعمیرات برق، ماشینری، مکانیک، بازرسی فنی و ابزار دقیق با موفقیت کامل در این پالایشگاه صورت گرفته و این نشان از تعهد و تخصص نیروهای عملیاتی به‌ویژه نیروهای واحدهای بهره‌برداری است که توانستند با توجه به تخصص منحصر به‌فرد خود، واحدها را طبق برنامه‌ی زمان‌بندی شده از سرویس خارج و پس از اتمام تعمیرات اساسی با موفقیت کامل در سرویس قرار دهند.

این مسئول بیان کرد: در تعمیرات اساسی 1391 همه کارکنان رسمی و پیمانی دست به ‌دست هم داده تا توانستند کارهای تعمیراتی بیش از 20 برج، 74 مخزن،‌ 36 مبدل حرارتی،12 تجهیز کولر هوایی، 250 عدد شیرآلات بزرگ صنعتی، ‌21 فیلتر و... را با رعایت دقیق اصول ایمنی و نظارت کامل HSE با موفقیت کامل انجام دهند.

علیزاده اذعان داشت: امیدوار هستیم در انجام این فعالیت‌ها در راستای تولید پایدار، به‌ویژه در فصل سرد زمستان بدون هیچ‌گونه کمبودی از نظر افت فشار خط لوله و در راستای اهداف شرکت ملی گاز ایران که همانا ایرانی سرافراز و سربلند در سراسر جهان است، گام‌های لازم را برداریم.

وی افزود: باید دست به دست هم دهیم و در مسیر موفقیت پارس جنوبی باید از همه ظرفیت موجود به نحو مطلوب استفاده کنیم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول