اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پژوهش و فناوری منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی خبر داد

برگزاری همایش متخصصان صنعت نفت در پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر پژوهش و فناوری منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی از برگزاری همایش متخصصان صنعت نفت در پارس جنوبی در شهریور امسال خبر داد.

برگزاری همایش متخصصان صنعت نفت در پارس جنوبی

علی احمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: گسترش فعالیت‌های فرهنگی و علمی از مهم‌ترین اهدافی است که منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در ماه‌های اخیر برنامه‌ریزی گسترده‌ای در این راستا داشته و به نتایج مطلوبی در این عرصه رسیده‌ایم.

مدیر پژوهش و فناوری منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس جنوبی خاطرنشان کرد: برگزاری همایش متخصصان صنعت نفت یکی از مهم‌ترین اقدامات علمی و فرهنگی منطقه ویژه است که با برنامه‌ریزی دقیق زمینه برگزاری هر چه مطلوب‌تر این همایش را هموار خواهیم کرد.

احمدزاده اذعان داشت: تشکیل دبیرخانه همایش متخصصین جوان صنعت نفت در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی از اقدامات صورت گرفته توسط مدیریت پژوهش و فناوری منطقه ویژه است و در تسریع و کیفیت‌بخشی به برنامه‌های منطقه ویژه برای برگزاری این همایش نقشی مؤثر دارد.

وی اضافه کرد: برگزاری نشست با متخصصان و جوانان نفت مناطق سه گانه پارس جنوبی در محل مدیریت فناوری و پژوهش پارس جنوبی و آشناسازی ایشان با فرصت‌های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی، نحوه شکل‌گیری، تدوین دستورالعمل و تشریح فرایند نخستین همایش انتخاب متخصصین جوان صنعت نفت از مسائلی است که در این نشست شاهد تدوین آن بودیم.

این مسئول با تشریح اهمیت برگزاری همایش متخصصان جوان صنعت نفت بیان داشت: برگزاری همایش متخصصان جوان صنعت نفت در پارس جنوبی از اهمیت بالایی برخوردار است و شروعی امید بخش در رسیدن به اهداف عالیه وزارت نفت است.

مدیر پژوهش و فناوری منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی تصریح کرد: تمرکز بر شایسته محوری، مدیر پروری و توانمندسازی کارکنان زحمتکش این منطقه صنعتی و پهناور، مستعد، حساس و استراتژیک پارس، با استفاده از نخبگان شرکت‌های فعال در سطح منطقه به دستیابی اهداف و خواستگاه بلند وزارت نفت همسو با برنامه‌های بیست ساله کشور در چشم‌انداز 1404 از اولویت‌های سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس است.

وی به تاکید مدیرعامل سازمان بر شناسایی نخبگان منطقه، ساماندهی و برنامه‌ریزی مدون جلسات هم‌اندیشی اشاره کرد و افزود: تفکر نوین مدیریتی فرصتی ارزشمند برای جوانان فناور، مبتکر و خلاق در مدیریت کلان منطقه‌ای به وجود آورده است.

احمدزاده در ارتباط با زمان برگزاری این همایش گفت: این همایش در نوزدهم شهریور ماه با حضور وزیر نفت و مقامات کشوری و نخبگان و پژوهشگران منطقه‌ای برگزار خواهد شد.

مدیر پژوهش و فناوری منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس جنوبی یادآور شد: دبیرخانه دائمی منطقه پارس در مدیریت پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مستقر شده است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول