اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

بوشهر ظرفیت پذیرش 5 میلیون گردشگر را دارد

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: این استان در اسفند و فروردین ماه ظرفیت پذیرش بیش از پنج میلیون مسافر و گردشگر را دارد.

بوشهر ظرفیت پذیرش 5 میلیون گردشگر را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند صبح امروز در مراسم افتتاح هتل پرواز بوشهر اظهار داشت: یکی از مشکلات عمده در شهر بوشهر کمبود زمین است، پس باید بستر مناسب برای توسعه همه جانبه در این شهر فراهم شود که اولویت هم با تامین زمین است.

وی با قدردانی از فرمانده پایگاه هوایی به خاطر واگذاری زمین برای احداث مجموعه هتل پرواز گفت: توقع مردم بوشهر از فرمانده نیروی هوایی بیش از این است تا در آینده نیز شاهد این گونه اقدامات باشیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه بوشهر استانی پردرآمد برای کشور است خاطر نشان کرد: در دولت نهم و دهم اعتبارات بوشهر صورت جهشی به خود گرفته و پروژه‌های ارزشمندی تعریف شده که می‌تواند توسعه آینده بوشهر را تضمین کند.

حسنوند بیان کرد: رسیدن بوشهر به جایگاه واقعی خود در سند چشم‌انداز توسعه نگاه ویژه‌ای می‌طلبد و در این زمینه تمام مدیران باید همکاری و تعامل داشته باشند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه بوشهر نیازمند مراکز بیشتر تفریحی است، خاطر نشان کرد: از مسئولان میراث فرهنگی و گردشگری در کشور انتظار داریم اعتبارات لازم برای احداث شش پلاژ ساحلی در استان را تامین کنند.

حسنوند گفت: این استان در اسفند و فروردین ماه ظرفیت پذیرش بیش از پنج میلیون مسافر و گردشگر را دارد، از این رو باید از بهترین اماکن و امکانات رفاهی بهره‌مند شوند.

وی یادآور شد: برای رونق بیشتر مجموعه هتل پرواز، خدمات با کیفیت و تعامل مثبت و سازنده با مردم و مسئولان ضروری است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به نقش و جایگاه مهم استان بوشهر گفت: گر چه اقداماتی انجام شده اما باید شتاب روند توسعه بوشهر را بیش از پیش کنیم.

عبدالکریم جمیری افزود: نظام اسلامی ما مبتنی بر اعتقاد و ایمان مردم است و اگر نگاه دینی از مردم برداشته شود تمام کارها بی‌نتیجه خواهد ماند.

وی تاکید کرد: نگاه فرهنگی در عرصه فعالیت‌های عمرانی را نباید فراموش کنیم و این امر مدنظر مسئولان استان باشد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول