اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

سامانه راهنمای گردشگران در تبریز راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز از برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای راه‌اندازی سامانه جدید اطلاع‌رسانی و راهنمای گردشگران ورودی به تبریز خبر داد.

سامانه راهنمای گردشگران در تبریز راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین راه‌اندازی سامانه اطلاع‌رسانی و پیام‌رسانی واگو را در راستای ایجاد ارتباط مستقیم و بی‌واسطه میان مخاطبان، میهمانان و گردشگران ورودی به تبریز و حتی شهروندان تبریزی ارزیابی کرد و افزود: سامانه واگو به گونه‌ای طراحی شده است که هر مخاطب یا گردشگری که نیازمند دریافت اطلاعات مربوط به اماکن تاریخی و سیاحتی تبریز، تاریخ و قدمت شهر و دیگر جاذبه‌های تاریخی، مذهبی، زیارتی، سیاحتی و گردشگری باشد می‌تواند از طریق تماس با شماره چهار رقمی 6467 و با پیش‌کد 021 وارد سامانه شده و با ثبت کد مربوط به هر یک از اماکن و جاذبه‌های تاریخی و باستانی این شهر، از اطلاعات موجود در سامانه استفاده کند.

شهردار تبریز ادامه داد: تمام اطلاعات مربوط به اماکن تاریخی، باستانی، موزه‌ها، آثار و جاذبه‌های فرهنگی و گردشگری، زیرساخت‌های گردشگری شامل هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، رستوران‌ها، غذاخوری‌ها، جاذبه‌های طبیعی و تاریخ و دیرینه تبریز در این سامانه طراحی و گنجانده شده است.

نوین گفت: سامانه واگو خدمتی دیگر از مدیریت شهری تبریز برای تسهیل گردشگری مهمانان و مسافران ورودی به تبریز در طول سال است که توسط مدیریت گردشگری و موزه‌های شهرداری طراحی شده و در نوروز امسال در اختیار گردشگران خواهد بود. 

انتهای پیام/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول