اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد یادواره‏های شهدای دماوند:

نظام مقابل تمام دسیسه‏های دشمن مقتدرانه ایستاده است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد یادواره‏های شهدای شهرستان دماوند گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقابل تمام ترفندها و دسیسه‏های دشمن مقتدرانه ایستاده است.

نظام مقابل تمام دسیسه‏های دشمن مقتدرانه ایستاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد صبح امروز در چهارمین یادواره شهدای مبارک‏آباد از توابع شهر آبعلی و در جمع خانواده‏های معظم شهدا، مردم و مسئولان شهرستان دماوند اظهار داشت: شهدا پاک‏ترین و خالص‏ترین افراد زمان خود بودند که خداوند آنها را برای جایگاه رفیع شهادت برگزید.

وی افزود: ذکر و یاد شهید بسیار مقدس بیان شده زیرا جایگاهی که خداوند به آنان اعطا کرده، بسیار رفیع است.

رئیس ستاد یادواره‏های شهدای شهرستان دماوند اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن مجید تنها برای شهدا فرموده که آنان را مرده نپندارید؛ وصفی که برای هیچ کس حتی در مورد اولیا و انبیای الهی بیان نشده است.

قاسمی‏فرزاد با اشاره به انقلاب اسلامی ایران خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی حرکت بزرگی بود که در عصر و زمان ما اتفاق افتاد و همچون خورشیدی فروزان ایام تیره و تار طاغوت را به روشنی انوار الهی تبدیل ساخت و باعث تحولات بزرگی شد.

وی ادامه داد: اگر در افسانه‏ها، قصه‏هایی همچون رستم و سهراب را می‏خواندیم و از رزم‏آوری آنان متعجب می‏شدیم، دیدیم که در دوران دفاع مقدس فرزندان این مرز و بوم و در رأس آن شهدا چنان حماسه‏ای آفریدند که رستم و سهراب‏ها را به تعجب واداشت.

رئیس ستاد یادواره‏های شهدای شهرستان دماوند افزود: شهدا با نثار جان خود از ارزش‏های والای اسلامی دفاع و نام خود را بر تارک زرین تاریخ ثبت کردند.

قاسمی‏فرزاد به عزم دشمن برای نابود کردن انقلاب در سال‏های جنگ اشاره کرد و اظهار داشت: در آن سال‏ها، دشمن تمام توان خود را به‏کار گرفته بود تا این شجره طیبه را از ریشه برکند اما مقاومت، ایثار و شهادت‏طلبی فرزندان این مرز و بوم آنان را با شکست مواجه و خون‏های پاک آنها انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

قاسمی‏فرزاد شهدا را امامزادگانی واجب‏التعظیم و مستجاب‏الدعوه دانست و ابراز امیدواری کرد: در روز جزا در مقابل شهدا شرمنده نباشیم.

رئیس ستاد یادواره‏های شهدای شهرستان دماوند تأکید کرد: جنگ‏های زیادی در تاریخ این کشور اتفاق افتاد اما هیچ کدامشان افتخاری برای ایران کسب نکرد.

قاسمی‏فرزاد گفت: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مقابل تمام ترفندها و دسیسه‏های دشمن مقتدرانه ایستاده است و کوچک‏ترین خدشه‏ای به آن وارد نیست، به واسطه خون مطهر شهدای گرانقدر است که باید این میراث گران‏بها را حفظ کنیم و به نسل‏های آینده بسپاریم.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول