اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

کم‌کاری عامل بسیاری از محرومیت‌های کهگیلویه و بویراحمد است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کم‌کاری عامل بسیاری از محرومیت‌های کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: برای انجام کار امکانات لازم وجود دارد ولی کسی نیست تا کاری را شروع کند.

کم‌کاری عامل بسیاری از محرومیت‌های کهگیلویه و بویراحمد است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار یونس امیری ظهر امروز در جلسه‌ای که به مناسبت هفته دفاع مقدس در اداره‌کل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: توهین و اهانت دشمنان به مقدسات از روی عجز و ناتوانی بوده که باید با آگاهی و بصیرت کامل باطل را از حق تشخیص دهیم.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمنان با این توهین‌ها خود را ذلیل و کوچک می‌کنند و پیکرشان همواره دچار زخم‌های متعددی از اسلام بوده که هنوز التیام نیافته و برای ضربه زدن به نظام و مقدسات از هیچ کاری فروگذار نکرده‌اند.

امیری خاطرنشان کرد: با وحدتی که بین مسئولان و عموم مردم وجود داشت در این 34 سال دشمن را خوار و ذلیل کردیم و از این پس نیز با تکیه بر همین وحدت آنان را منکوب می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: با نگاه کردن به رشادت‌ها و قدرت ایمانی و نظامی خود و تعداد یک‌هزار و 800 شهید، 800 جانباز و 390 آزاده که در این استان تقدیم انقلاب و نظام کردیم به این نتیجه خواهیم رسید که حق پیروز است.

امیری خاطرنشان کرد: هرگاه تکیه‌گاه خداوند باشد به پیروزی خواهیم رسید و به برکت خون شهدا و از خودگذشتگی مردم به پیروزی‌های بی‌نظیری در این سه دهه دست یافتیم.

وی در ادامه از خودگذشتگی زنان و تلاش آنها در پشت صحنه‌های جنگ را مثال‌زدنی و قابل ستایش عنوان کرد و گفت: هیچ‌گاه نباید این غیرت و استواری زنان را در هنگامه سختی‌ها فراموش کرد که در هشت سال دفاع مقدس بهترین و بیشترین نمود را داشت.

امیری به این موضوع که تا زحمت نکشیم چیزی حاصل نخواهد شد اشاره کرد و گفت: بزرگترین خدمت توانمند کردن مددجویان است و اگر تن به کار دهیم محروم نیستیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: هر جایی که برای کار می‌رویم امکانات لازم وجود دارد با این وجود کاری صورت نمی‌گیرد و دائم می‌گویم فقیر و محروم هستیم.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول