اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فولاد خوزستان خبر داد

یک مصدوم و یک محروم فولادی‌ها در بازی با نفت

خبرگزاری فارس: سرمربی فولاد خوزستان گفت: تیم فولاد در بازی فردا مقابل نفت آبادان یک مصدوم و یک محروم دارد.

یک مصدوم و یک محروم فولادی‌ها در بازی با نفت

حسین فرکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: در بازی مقابل نفت آبادان عبدالله کرمی از بازیکنان این تیم محروم است و نمی‌تواند در بازی حضور داشته باشد.

وی با اشاره به مصدومان تیم فولاد خوزستان در بازی مقابل تیم هم استانی نفت آبادان تأکید کرد: تیم فولاد خوزستان در بازی مقابل نفت آبادان خالدی بازیکن این تیم را به دلیل مصدومیت در بازی قبل از دست داده و پزشکان اجازه بازی به وی نداده‌اند.

فرکی تأکید کرد: خالدی در بازی مقابل پیکان تهران به دلیل مصدومیت از ناحیه شانه از بازی خارج شد و در شرایط کنونی تحت درمان تیم پزشکی فولاد خوزستان است.

وی با اشاره به شرایط تیم فولاد خوزستان در آستانه این بازی حساس گفت: فولاد خوزستان در شرایط کنونی به وضع بسیار ایده‌آلی رسیده است و از نظر تاکتیکی و روحیه هیچ مشکلی برای برد این تیم نداریم.

سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به اینکه تیمش آمادگی کامل برای برد مقابل نفت آبادان را دارد، تأکید کرد: فولاد خوزستان تمریناتی را برای شکست این تیم مرور کرده است و به این دلیل از نظر تاکتیکی نیز تیم فولاد در آمادگی بسیار خوبی قرار دارد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول