اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان بوشهر:

اصلاح مجرمان و افراد در معرض خطر اولویت دستگاه قضا در بوشهر است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: در سال جاری اصلاح مجرمان و افراد در معرض خطر اولویت کاری ماست، چرا که این افراد مانعی در اجرای سیاست‌های دستگاه قضا و اجرا خواهند بود.

اصلاح مجرمان و افراد در معرض خطر اولویت دستگاه قضا در بوشهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حیدر بحرانی صبح امروز در دیدار مدیران دادگستری استان بوشهر با استاندار و مدیران ستادی استانداری بوشهر اظهار داشت: این دیدارها فصل جدیدی در مناسبات دستگاه قضا و دستگاه اجرایی در استان خواهد بود.

وی افزود: دولت در سال‌های اخیر خدمات شایسته‌ای داشته و نیت دولت هم برای همه مشخص است و فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری نیز مؤید این موضوع است که دولت از توانمندی ویژه‌ای برخوردار بوده و در پی آن است که ارزش‌های انقلاب را برجسته کرده و زنده نگه‌ دارد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر اضافه کرد: دستگاه قضا نیز همچون گذشته حمایت‌های خود را از دستگاه اجرایی در استان بوشهر ادامه می‌دهد و تلاش می‌شود تا زمینه‌ای فراهم کنیم که بتوانیم رضایتمندی مردم که اساس نظام است را جلب کنیم.

بحرانی با بیان اینکه دستگاه‌های قضا و مجریه باید مکمل همدیگر باشند گفت: در دستگاه قضا تلاش داریم تا حقوق فردی و اجتماعی افراد را تضمین کنیم و در این راستا صلح و امنیت را برقرار کنیم.

وی با بیان اینکه کمک به سیاست‌های پایدار دولت از اولویت‌های ماست خاطر نشان کرد: برای اجرای سیاست‌هایی که در ایجاد امنیت و پیشگیری از جرم مؤثر است و همچنین برای ایجاد امنیت سیاسی در استان آماده همکاری با دستگاه‌های اجرایی هستیم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر خاطر نشان کرد: در پی این هستیم که با همکاری با دستگاه اجرایی در مسیر عدالت گام برداریم و در این زمینه در ابعاد نظارتی آماده همکاری با استانداری هستیم.

بحرانی با بیان اینکه در اجرای عدالت نیازمند گام‌های بلندی هستیم افزود: در سال جاری اصلاح مجرمان و افراد در معرض خطر اولویت کاری ماست، چرا که این افراد مانعی در اجرای سیاست‌های دستگاه قضا و اجرا خواهند بود.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول