اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهرستان نور:

متکدی مجرم است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهرستان نور گفت: تکدی‌گری جرم و متکدی مجرم است.

متکدی مجرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، علی‌اکبر مرزی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان شهرستان نور بیان داشت: متکدیان حال حاضر عموما سازماندهی شده‌اند و متولیانی دارند که روزانه نسبت به توزیع آنها در مکان‌های مختلف سطح شهرستان و جمع‌آوری آنان در پایان روز اقدام می‌کنند.

وی بیان داشت: باید ریشه‌یابی شود و متولیان این امر که منشا تکدی‌گری هستند و از افراد ضعیف و کسانی که ظاهری مناسب ندارند سوء‌استفاده می‌کنند شناسایی و به‌عنوان مجرم برخورد جدی صورت گیرد.

رئیس شورای شهرستان نور همچنین خواستار شناسایی مناطق آلوده و نیز اطلاع‌رسانی عمومی برای معرفی متکدیان به مراجع قانونی و اعلام شماره تلفن تماس در اینگونه موارد شد.

 

* افزایش تکدی‌گری در روستاها

 

مدیر کمیته امداد امام (ره) شهرستان نور نیز در این جلسه از افزایش تکدی‌گری در روستاها خبر داد و گفت: در بیشتر روستاهای بخش چمستان حضور زنان متکدی مشاهده می‌شود که عموما مشکلاتی را هم دارند.

حسن علیزاده افزود: عمده‌ترین مشکلات مسایل اخلاقی و نیز سرقت به ویژه سرقت صندوق‌های صدقات حتی در منازلی که صاحب منزل حضور ندارد، است.

وی خواستاری همکاری شوراها و دهیاران و نیز تداوم گشت‌های جمع‌آوری متکدیان به منظور ناامن کردن محیط برای حضور آنان شد.

* هزینه‌های حمایتی ناچیز است

غلامرضا تقی‌پور رئیس بهزیستی نور نیز در این جلسه هزینه‌های حمایتی پرداختی به افراد زیر پوشش را ناچیز دانست و اذعان داشت: فرهنگ‌سازی عدم پرداخت وجه به متکدیان امری ضروری است که ابتدا باید فرد بداند نباید به این افراد کمک کرد و در مرحله بعدی برخورد با این افراد است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول