اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

پلیس باید در میان مردم محترم باشد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در دیدار با کارکنان نیروی انتظامی استان قزوین گفت: پلیس باید در میان مردم محترم و عزتمند باشد.

پلیس باید در میان مردم محترم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین آیت‌الله هادی باریک‌بین ظهر امروز در دیدار با مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی استان قزوین در مسجد شیخ‌الاسلام این شهر با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: آنچه افراد پلیس در انجام وظایف خود باید به آن توجه داشته باشند انجام کار با نیت الهی و با قصد رضایت خداوند است چرا که اگر کار برای رضای خدا انجام شود سعادت دنیا و آخرت را در پی خواهد داشت.

وی با تاکید بر اهمیت نقش پلیس در سلامت جامعه از مأموران انتظامی خواست تا قدر جایگاه خود را دانسته و از این فرصت که خداوند متعال در اختیار آنها قرار داده به بهترین شکل بهره گیرند.

امام جمعه قزوین با اشاره به موفقیت‌های پلیس در اجرای مأموریت‌های خود رفتار مناسب با مردم را در اصلاح مجرمان مهم ارزیابی کرد و افزود: احترام به مردم آنان را به اجرای مقررات و رعایت قانون متمایل خواهد کرد.

نماینده مردم فقیه در استان قزوین تصریح کرد: حفظ شأن اجتماعی پلیس لازمه برقراری نظم و امنیت در جامعه است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان در خاتمه تأکید کرد: نیروی انتظامی زمانی می‌تواند در کارهای خود موفق باشد که در میان مردم دارای عزت و احترام باشد.

در این دیدار فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین سردار مسعود جعفر‌نصب نیز طی سخنانی از اقدامات انجام شده برای ارتقاء فضای معنوی در نیروی انتظامی از جمله ایجاد دارالقرآن ویژه خانواده کارکنان و تأسیس یک مسجد مجهز جنب خانه‌های سازمانی خبر داد و خاطر نشان کرد: افراد پلیس در اجرای وظایف خود با انواع آسیب‌های اجتماعی مواجه بوده و تقویت بنیه اعتقادی بیش از هر چیز دیگری می‌تواند موجب پیشگیری از جرایم در نیروی انتظامی باشد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول