اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان آتش‌نشانی آمل:

237 مورد آتش‌سوزی در آمل رخ داد

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: سال گذشته 237 مورد آتش‌سوزی در آمل گزارش شده است.

237 مورد آتش‌سوزی در آمل رخ داد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، شیرزاد محمدزاده شامگاه امروز در جشن خانوادگی آتش‌نشانان آملی که به مناسبت روز آتش‌نشان صورت گرفت با بیان اینکه این روز به مناسبت شهادت آتش‌نشانان در سال‌های آغازین جنگ تحمیلی صورت گرفته است، بیان کرد: آتش‌نشانان نخستین شهدای جنگ تحمیلی بودند و این روز از رشادت این قشر به یادگار مانده است.

وی با اعلام اینکه هر ساله به مناسبت این روز تلاش می‌کنیم با تامین امور زیربنایی حافظ جان و مال مردم باشیم، افزود: این امر در سایه رشادت‌های این قشر میسر می‌شود.

محمدزاده با اشاره به اینکه سازمان آتش‌نشانی آمل در سال گذشته 306 مورد عملیات انجام داده است، تصریح کرد: از این تعداد 237 مورد آتش‌سوزی بوده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته 89 مورد عملیات امدادونجات از سوی آتش‌نشانان آملی صورت گرفته است.

شهردار آمل نیز در این مراسم با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی آمل در صدر سازمان‌های آتش‌نشانی استان مازندران قرار دارد، گفت: استان حساب ویژه‌ای بر روی این سازمان در آمل باز کرده است.

احمد امیرسلیمانی با اعلام اینکه تلاش می‌کنیم حادثه ناگواری برای مردم رخ ندهد، اظهار داشت: حمایت از آتش‌نشانان را در برنامه کاری خود قرار می‌دهیم.

به گزارش فارس، در این ضیافت شام که کارکنان سازمان آتش‌نشانی آمل به همراه خانواده‌هایشان حضور داشتند از آتش‌نشانان نمونه و خانواده شهدای آتش‌نشان آملی تقدیر شد.

همچنین در این مراسم شهردار آمل با طرح یک سوال از همسران آتش‌نشانان برای سه نفر از این افراد که پاسخ صحیح داده بودند هدیه یک میلیون و 500 هزار ریالی در نظر گرفت.

انتهای‌پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول