اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آتش‌نشانی ریگان:

آتش‌نشانی ریگان از کمترین امکانات برخوردار است

خبرگزاری فارس: مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر‌داری ریگان گفت: آتش‌نشانی ‌شهرداری ریگان از کمترین امکانات برخوردار است، اما با همین امکانات محدود توانسته خدمات قابل توجهی به همشهریان ارائه کند.

آتش‌نشانی ریگان از کمترین امکانات برخوردار است

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، روح‌الله مرید‌زاده ظهر امروز در حاشیه مانور آتش‌‌نشانان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی سال 89 تعداد 103 مورد حادثه برون شهری و درون شهری در ریگان داشتیم که از این حوادث 63 مورد آتش‌سوزی شامل 35 مورد باغ و 31 مورد منازل و مکان‌های تجاری و تعداد 40 مورد امداد و نجات بوده است.

وی افزود: طی سال گذشته تعداد 72 مورد حادثه که شامل آتش‌سوزی خودرو، امداد و نجات در تصادفات، حریق منازل و باغ‌ها است که تعداد 35 مورد امداد و نجات و تعداد 37 مورد اطفای حریق انجام شده است.

مریدزاده تصریح کرد: طی سال جاری 32 مورد حادثه شامل آتش‌سوزی منزل، مغازه، خودرو و باغ از اهم این حوادث به شمارد می‌رود و از این تعداد 14 مورد امداد و نجات و 21 مورد اطفای حریق بوده است.

وی گفت: آتش‌نشانی ‌شهرداری ریگان از کمترین امکانات برخوردار است، اما با همین امکانات محدود توانسته خدمات قابل توجهی به همشهریان ارائه کند.

مانور آتش‌نشانی در رفسنجان

در آستانه روز ایمنی و آتش‌نشانی، آتش‌نشانان‌، نیروهای امداد هلال‌احمر و آمبولانس‌های اورژانس ‌شهرستان رفسنجان آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.

در این مانور خیابانی که با استقبال خوب شهروندان رفسنجانی مواجه شد، مردم با همراهی‌ این نیروهای همیشه در صحنه حوادث آماده از زحمت‌های آنان قدردانی کردند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول