اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مرکزی:

طرح همیاران پلیس از طرح‌های موفق نیروی انتظامی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی اجرای طرح همیاران پلیس را از طرح‌های موفق نیروی انتظامی در کاهش تصادفات عنوان کرد.

طرح همیاران پلیس از طرح‌های موفق نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ابوالقاسم نصراللهی ظهر امروز در سومین همایش همیاران و فرهنگ‌یاران پلیس که به مناسبت هفته ناجا در اراک برگزار شد، اظهار داشت: اجرای طرح همیاران و فرهنگ‌یاران پلیس به خوبی توانسته است در توجه شهروندان به مسائل ترافیکی اثرگذار باشد و در مجموع می‌توان این طرح را از طرح‌های موفق عنوان کرد.

وی تصریح کرد: نهادینه کردن قوانین راهنمایی و رانندگی و کاهش تصادفات جاده‌ای از نتایج ارزشمند عملیاتی کردن این طرح است که امید می‌رود در آینده شاهد اثرگذاری هر چه بیشتر این طرح باشیم.

معاون سیاسی استاندار مرکزی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان در قالب طرح همیار پلیس خود به خوبی با قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا می‌شوند و در آینده اجرا کننده خوب این قوانین و مقررات خواهند بود، بیان کرد: دوران کودکی فرصت بسیار مناسبی برای یادگیری علوم و مسائل مختلف است که باید از این دوران نهایت بهره را برد.

نصراللهی گفت: یکی از راه‌های اثرگذاری مطلوب طرح همیار پلیس تعامل و همکاری بیشتر بین نیروی انتظامی و آموزش و پرورش است که می‌طلبد آموزش و پرورش در این زمینه نهایت همکاری را با نیروی انتظامی داشته باشد.

وی با اشاره به حضور 39 هزار همیار پلیس، 20 هزار پلیس یار نوجوان و 15 هزار پلیس یار جوان در استان اظهار داشت: ساماندهی این تعداد همیار فرصت بسیار ارزشمندی برای ارتقای فرهنگ ترافیکی است که باید بهره‌برداری لازم را از این ظرفیت به عمل آورد.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول