اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان اردبیل:

اردبیل مستعد در رشته کمان‌گیری روی اسب

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان اردبیل گفت:‌ استان اردبیل به عنوان استان شاخص و ممتاز در تربیت و افتخارآفرینی رشته کمان‌گیری روی اسب می‌باشد.

اردبیل مستعد در رشته کمان‌گیری روی اسب

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سلمان منصوری عصر امروز در مراسم پایانی مسابقات تیراندازی با کمان نیروهای مسلح که به مناسبت هفته دفاع مقدس در اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: ما در حال حاضر بیش از یک هزار و 739 ورزشکار بیمه شده رسمی در تیراندازی با کمان داریم که به صورت مستمر با این هیئت مشغول فعالیت و تمرین هستند.

وی با بیان اینکه تنها برای 558 نفر در چهار سال گذشته آموزش یک روزه تیراندازی با کمان برگزار شده است، تصریح کرد: در مجمع هیئت تیراندازی با کمان استان بنده با 18 رأی از اکثریت آرای مجمع هیئت تیراندازی با کمان استان برای چهار سال آینده انتخاب شده و در مسئولیتم ابقا شدم.

منصوری خاطر نشان کرد: امسال نیز در شش ماه اول سال 388 نفر بیمه شده در رشته تیراندازی با کمان داریم که به نظر می‌رسد در یک حرکت جهشی استقبال از این رشته افزون‌تر می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: ما سه نفر دعوت شده به عضو تیم ملی کامپوند و چهار نفر در رشته کمان‌گیری در روی اسب داریم که برای حضور در مسابقات جهانی به اردوی تیم ملی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در رشته ریکلم تنها چند سال است فعالیت می‌کنیم، بیان کرد: استقبال علاقمندان از رشته‌های تخصصی تیراندازی با کمان در سال‌های اخیر مطلوب بوده و امیدواریم با راه‌اندازی سایت آموزش تیراندازی در کمان در شورابیل اردبیل این فضای مستعد برای آموزش و تمرینات بهتر از گذشته شود.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان اردبیل گفت: هر چند در تأمین سالن اختصاصی با مشکلاتی روبه‌رو هستیم اما ما از لحاظ تأمین مربی و حضور علاقمندان مشکل خاصی نداریم که جا دارد از رئیس فدراسیون قدردانی کنیم که به رغم مدیریت محدود و چندین ماهه خود توانسته به استان اردبیل نگاهی ویژه و خاص داشته باشد.

به گزارش فارس، دو شمشیرباز اردبیلی نیز به عضویت تیم ملی اعزامی به اندونزی اضافه شدند.

امیر رضا کنعانی و آرزو قاره‌گوشی دو شمشیرباز اردبیلی به ترتیب به عضویت تیم‌های نوجوانان و جوانان در اسلحه اپه و تیم دختران در همین اسلحه درآمدند.

این دو شمشیرباز در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا که در کشور اندونزی از 17 مهر ماه برگزار می‌شود، حضور می‌یابند.

در اردوی تیم‌های ملی دختران در ارومیه و پسران در تهران نیز دریا آردن، آرزو قاره‌گوشی، امید فعال قیومی و امیررضا کنعانی حضور می‌یابند.

انتهای پیام/ی20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول