اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

امنیت ایجاد شده در شهرستان دشتی ستودنی است

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: امروز شاهد برقراری نظم و امنیت مطلوبی در شهرستان دشتی هستیم که وجود این امنیت با تلاش نیروی انتظامی ستودنی است.

امنیت ایجاد شده در شهرستان دشتی ستودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی سید علی هاشمی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی در خورموج اظهار داشت: از دلاورمردی‌ها، سلحشوری‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی برای تامین نظم، امنیت، آرامش، توسعه و پیشرفت کشور و شهرستان دشتی قدردانی می‌کنم.

هاشمی افزود: بنا به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب نیروی انتظامی ما در کنار مردم و با مردم است و مردم به وجود نیروی انتظامی افتخار می‌کنند و به نیروی انتظامی اعتماد پیدا کرده‌اند.

هاشمی گفت: اولین موضوعی که باعث می‌شود که ما شاهد نظم، امنیت و آرامش در شهرستان دشتی باشیم وجود علمای منطقه بوده است.

وی افزود: علمای منطقه بذر دوستی اهل بیت و مکتب حیات بخش اسلام در دل مردم کاشته‌اند و موجب پیروی مردم از علما و منویات مقام معظم رهبری شده‌اند.

هاشمی گفت: امروز شاهد برقراری نظم و امنیت مطلوبی در شهرستان دشتی هستیم و این به برکت تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل خدوم نیروی انتظامی محقق شده است.

امام جمعه خورموج نیز گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری اگر ریزشی در طول دوران انقلاب شکوهمند اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی پیش بیاید در مقابل رویش‌ها به مراتب بالاتر از آن برای نظام تدارک می‌شود.

حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح با اشاره به بیانات حضرت امام خامنه‌ای در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از کارکنان این نیرو یادآور شد: چنانچه جامعه‌ای امنیت نداشته باشد هیچ کار سازمان یافته‌ای در جهت پیشرفت و ارتقای آن کشور تضمین نخواهد شد.

مصلح یادآور شد: لباس مقدس سربازی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی با هجمه‌های زیادی که علیه نظام است مورد توجه بوده و هست.

مصلح خاطر نشان کرد: تعامل بسیار خوبی که بین مردم مؤمن، متدین، نجیب، کم توقع و ولایتمدار شهرستان دشتی با نیروهای نظامی و انتظامی وجود دارد ناشی از تواضع و فروتنی است که بین نیروها با مردم وجود دارد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول