اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مرکز نجوم ادیب اصفهان:

رصد آسمان شب ویژه خانواده‌ها برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز نجوم ادیب اصفهان گفت: به منظور آشنایی بیشتر خانواده‌ها با نجوم قصد داریم اواسط مهرماه رصد آسمان شب را ویژه خانواده‌‌‌ها را برگزار کنیم.

رصد آسمان شب ویژه خانواده‌ها برگزار می‌شود

حسین مزروعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تماشای آسمان شب فرصت مغتنمی است برای افرادی که می‌خواهند عظمت خالق را از دریچه‌ای دیگر نظاره‌گر باشند.

وی افزود: بدین منظور برنامه رصد خانوادگی را در منطقه کویری برای خانواده‌ها تدارک دیده‌ایم که با محوریت آشنایی با اجرام آسمانی، عکاسی نجومی و رصد اجرام ژرف آسمان برگزار می‌شود.

مدیر مرکز نجوم ادیب اصفهان تاکید کرد: رصد آسمان با تلسکوپ‌های مختلف، غرفه آموزش نجوم کودک و برگزاری سمینارهای آموزشی و ... از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

وی ادامه داد: هزینه این تور برای هر نفر 20 هزار تومان است و ثبت‌نام برای این طرح تا 15 مهرماه ادامه دارد.

مزروعی با اشاره به اینکه دوره کلاس‌های پائیز این مرکز از نهم مهرماه آغاز می‌شود، اظهار کرد: این کلاس‌ها شامل نجوم یک و دو، نجوم رصدی ویژه خواهران و برادران به صورت جداگانه و اختر فیزیک ویژه خواهران است که بسته به نوع کلاس هزینه این کلاس‌ها 16 و یا 17 هزار تومان است.

به گزارش فارس برنامه رصد آسمان کویر ویژه خانواده‌ها در تاریخ 20 مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس خیابان سعادت‌آباد، جنب ورزشگاه امین، مرکز آموزش نجوم ادیب و یا سایت این مرکز به نشانی www.adibcenter.com  مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 6683535 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول