اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه لنده:

خانواده شهدا سنگرداران دفاع از ولایت هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه لنده گفت: خانواده‌های شاهد و ایثار گر با گذشت و فداکاری خود امروز سنگردار دفاع از حریم ولایت هستند.

خانواده شهدا سنگرداران دفاع از ولایت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سرهنگ پاسدار سید خداداد پاکزادمقدم در مراسم یادواره 14 شهید روستای ایدنک با اشاره به جانفشانی‌ها و رشادت‌های شهدا در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: آن چه امروز انقلاب اسلامی را در مقابل همه تهدیدات بیمه کرده رشادت‌های خانواده شهدا در دوران دفاع مقدس و بعد از آن بوده است.

وی افزود: خانواده‌های شاهد و ایثارگر با گذشت و فداکاری خود امروز سنگردار دفاع از حریم ولایت هستند.

فرمانده سپاه لنده گفت: امروز دشمنان ما درصدد دور کردن ملت‌های مسلمان از فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌باشند.

پاکزادمقدم تصریح کرد: دوری ملت‌های مسلمان از آرمان‌های شهدا و انقلاب آغاز فروپاشی ملت‌ها بوده و تا زمانی که ایران اسلامی این افتخار را برای خود حفظ می‌کند هیچ ابرقدرتی توان نگاه چپ به این ملت را ندارد.

وی یادآور شد: امروزه جوانان غیور ایران اسلامی با تأسی از آرمان، ایثار و شهادت توانسته‌اند قله‌های رفیع سعادت را پیموده و در مسیر نوینی قرار بگیرند.

فرمانده سپاه لنده با اشاره به تهدیدات رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر افزود: جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه و دلگرمی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر آمادگی کامل خود را برای دفع هر متجاوزی از خاک ایران داشته و اسرائیل خود می‌داند که ایران آماده ترسی از یاوه‌گویی آنان ندارد.

پاکزادمقدم گفت: دشمان اسلام و ایران وقتی متوجه شدند که نیروی ولایت‌مداری و عرق ملی سلاح مبارزه جوانان ماست توهین به مقدسات را پیش گرفته‌اند.

وی افزود: این توهین‌ها از ارزش و جایگاه واقعی پیامبر گرامی اسلام و ائمه کم نمی‌کند بلکه جایگاهی رفیع در نزد ملت‌ها پیدا می‌کنند.

پاکزادمقدم تصریح کرد: ملت‌ها می‌دانند هر آنچه نظام استکباری آمریکا و دست نشانده‌اش رژیم غاصب اسرائیل با آن مخالفت می‌کنند چیزی جز سعادت جامعه و کمال انسانی را نمی طلبد.

وی افزود: ما ملت مسلمان ایران با درس گرفتن از شهدا زمینه ظهور آقا امام زمان (عج) را فراهم و همه توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنیم.

فرمانده سپاه لنده یادآور شد: شهدا به ما درس تکیه بر دین‌داری و ولایت‌مداری دادند تا با رهبری واحد و اتحادی کامل جامعه را به کمال هستی خود نزدیک کنیم.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول