اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد:

اجرای 200 پروژه عمرانی در شهرها و روستاهای کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: هم‌اکنون بیش از 200 پروژه بزرگ و قابل توجه عمرانی و عام‌المنفعه در شهرها و روستاهای این شهرستان در دست اجراست.

اجرای 200 پروژه عمرانی در شهرها و روستاهای کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان تیمور یزدان‌شناس صبح امروز در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: کنگان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در سطح استان و کشور است و باید برای رشد و توسعه این شهرستان بیشتر تلاش کنیم.

وی افزود: در چند سال اخیر و به ویژه پس از سفر بابرکت مقام معظم رهبری به عسلویه شاهد اجرای پروژه‌های متنوعی در این شهرستان هستیم و چند برابر گذشته کار انجام شده است.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: هم‌اکنون بیش از 200 پروژه بزرگ و قابل توجه در شهرها و روستاهای این شهرستان در دست اجراست و تکمیل این طرح‌ها موجبات عمران و آبادانی شهرستان را فراهم می‌کند.

یزدان‌شناس تصریح کرد: به مدیران دستور داده‌ایم که از افتتاح طرح‌های ناتمام خودداری کنند و بدون تردید با مدیرانی که این مسئله را رعایت نکنند برخورد می‌شود.

وی اضافه کرد: برای توسعه شهرستان برنامه‌ریزی بسیار خوبی طی چند سال گذشته صورت گرفته و از مدیران می‌خواهیم که نسبت به تکمیل طرح‌های در دست اجرا بیشتر تلاش کنند.

فرماندار کنگان بر لزوم اجرای دقیق مصوبه اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی در پارس جنوبی تاکید کرد و گفت: اجرای این مصوبه موجب کاهش نرخ بیکاری و بهبود وضعیت اشتغال می‌شود.

یزدان‌شناس بیان کرد: مذاکرات متعددی با مسئولان صنعت نفت انجام داده‌ایم و امیدوار هستیم به زودی این مصوبه مهم محقق شود.

وی اذعان داشت: در بخش مرکزی و بخش عسلویه در حوزه آموزش و پرورش چند پروژه مهم اجرایی می‌شود و بیش از 15 فضای جدید آموزشی در این شهرستان اجرایی شده است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول