اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

اختصاص 25 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از اختصاص 25 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی شهرستان کنگان در سال جاری خبر داد.

اختصاص 25 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حجت‌الاسلام رحیم اهرمی در بازدید از طرح‌های در دست اجرای فرهنگی و دینی کنگان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه امری ضروری است که همه باید در این مسیر همکاری کنند.

وی افزود: در چند سال اخیر برای ارتقای کیفیت برنامه‌های فرهنگی تلاش گسترده‌ای انجام داده‌ایم که امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از اختصاص 25 میلیارد ریال برای زیرساخت‌های فرهنگی این شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، فرماندار کنگان و اداره تبلیغات اسلامی کنگان بیش از 25 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی این شهرستان اختصاص یافته است.

اهرمی تصریح کرد: تلاش زیادی برای جذب جوانان به برنامه‌های مذهبی و دینی صورت گرفته و بحمدالله شاهد استقبال جوانان و نوجوانان از این مراسمات هستیم.

وی از برگزاری باشکوه جشن‌های دهه کرامت در کنگان خبر داد و گفت: برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور مشتاقان و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت در مساجد مهم شهر کنگان ادامه دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان افزود: از جمله این جشن‌ها در مسجد امام حسن مجتبی (ع) محله حسین‌آباد و مسجد حضرت علی‌بن‌ابیطالب (ع) محله کوزه‌گری کنگان بود که با تزیین و چراغانی کوچه و خیابان برپا شد.

اهرمی یادآور شد: به همین مناسبت جشنی ویژه خواهران در نیمه دوم دهه کرامت در شهر کنگان با حضور خواهران فعال عرصه فرهنگی برگزار می‌شود.

کارشناس حقوقی، عمران و املاک اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز در این بازدید با اشاره به احداث خانه قرآن نخل‌تقی بیان کرد: ساخت مجتمع فرهنگی قرآنی این روستا با توجه به اینکه مدت زمان کمی از آغاز شروع کار آن گذشته است پیشرفت قابل توجه‌ای داشته است.

ابوالفضل بحرینی افزود: مساحت زمین این طرح 300 متر مربع است و تا به حال 10 درصد پیشرفت داشته و امیدوار هستیم در سال جاری شاهد تکمیل این طرح باشیم.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول