اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

ارتزاق بیشتر مردم کنگان از طریق دریا و دریانوردی است

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: بر اساس آمار موجود معیشت و ارتزاق بخش عمده‌ای از مردم شهرستان کنگان از طریق دریا و دریانوردی می‌گذرد.

ارتزاق بیشتر مردم کنگان از طریق دریا و دریانوردی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان تیمور یزدان‌شناس بعد از ظهر امروز در بازدید مسئولان گمرکات استان بوشهر از بندر کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان دارای جایگاه و ظرفیت بسیار بالایی برای توسعه بیشتر است و به ویژه در حوزه تجارت و بازرگانی باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

وی افزود: در دولت نهم و دهم شاهد گسترش و توسعه زیرساخت‌های بندری در این شهرستان هستیم که البته باید تلاش بیشتری انجام دهیم تا رضایت خاطر مردم را جلب کنیم.

فرماندار کنگان از تخصیص 200 میلیون تومان برای نوسازی محوطه گمرک کنگان خبر داد و خاطر نشان کرد: در سال جاری 2 میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای نوسازی و مرمت ساختمان و محوطه ساختمان گمرک کنگان هزینه خواهد شد.

یزدان‌شناس افزود: اولویت نخست این شهرستان ایجاد زیرساخت‌ها در بنادر به‌ویژه بندر کنگان است و در این مسیر هیچ کوتاهی نخواهیم داشت.

وی یادآور شد: هم‌اکنون و بر اساس آمار موجود معیشت و ارتزاق بخش عمده‌ای از مردم این شهرستان از طریق دریا و دریانوردی می‌گذرد و توجه به بنادر توجه به معیشت و زندگی مردم است.

فرماندار کنگان اضافه کرد: با توجه به نابسامانی و قیمت متغیر ارز که باعث کاهش واردات شده است، از تجار و بازرگانان انتظار داریم به صادرات کالا توجه بیشتری داشته باشند.

یزدان‌شناس گفت: امسال شاهد اجرای چند طرح عام‌المنفعه برای رفاه و آسایش مردم شهرستان هستیم و جلب رضایت مردم و تامین امکانات لازم به ویژه در مناطق محروم و دوردست مهم‌ترین اولویت است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول