اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و‌ پرورش استان قزوین:

مانتوهای روشن یادگیری دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و‌ پرورش استان قزوین گفت: مدیران مدارس استان قزوین مانتوهایی با رنگ شاد و حفظ ارزش‌های اسلامی برای دانش‌آموزان انتخاب کرده و میزان یادگیری دانش‌آموزان را افزایش دهند.

مانتوهای روشن یادگیری دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد

جعفر حبیبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: استفاده از مانتوهای با رنگ تیره موجب سرخوردگی دانش‌آموزان می‌شود که بر این اساس دانش‌آموزان مدارس استان قزوین از لباس فرمی با رنگ‌های شاد استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه انتخاب درست و رنگ پوشش دانش‌آموزان می‌تواند شخصیت و اعتماد به نفس آنان را تقویت کند، بیان کرد: بر این اساس درباره رنگ لباس فرم از دانش‌آموزان در مدارس استان قزوین نظرخواهی می‌شود و نظر آنان در این خصوص بسیار اهمیت دارد که دریافت می‌شود.

مدیرکل آموزش و‌ پرورش استان قزوین با بیان اینکه محدودیتی در انتخاب رنگ مانتو دانش‌آموزان در مدارس استان قزوین وجود ندارد، اذعان کرد: در این خصوص آموزش‌ و پرورش این استان به مدیران مدارس توصیه کرده است که در انتخاب رنگ مانتوی دانش‌آموزان بیشتر از رنگ‌های شاد استفاده کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه رنگ مانتوی دانش‌آموزان در مدارس استان قزوین با تلفیقی از نظرات دانش‌آموزان، معلمان، انجمن اولیا و مربیان، شورای دانش‌آموزی و شورای معلمان انتخاب می‌شود، ابراز کرد: انتخابی که توسط آنان صورت بگیرد مورد تأیید آموزش‌ و پرورش این استان است.

مدیرکل آموزش و‌ پرورش استان قزوین با بیان اینکه شورای دانش‌آموزان و معلمان با مشورت با دانش‌آموزان می‌توانند در انتخاب رنگ مانتو دانش‌آموزان در مدارس نقش مهمی داشته باشند، بیان کرد: با تحقق این امر دانش‌آموزان از پوشش خودشان در مدارس رضایت دارند و با روحیه شاد وارد مدارس می‌شوند.

مانتوهای با رنگ‌‌ روشن محیط مدرسه را لذت‌بخش می‌کند

حبیبی ابراز کرد: رنگ مانتو در فضای فیزیکی مدرسه آثار مطلوب روانی و روحی فراوانی برای دانش‌آموزان دارد که در این راستا مدیران مربوط تلاش کردند تا رنگ‌های روشن مناسبی برای مانتوهای آنان در مدارس استان قزوین انتخاب کنند.

مدیرکل آموزش و‌ پرورش استان قزوین اضافه کرد: استفاده از مانتوهای با رنگ‌‌ شاد محیط مدرسه را شاد، روشن و لذت‌بخش می‌کند و روحیه دانش‌آموزان را در یادگیری مطالب درسی ارتقا می‌دهد که تحقق این هدف یکی از مهم‌ترین اهداف آموزش‌ و پرورش استان قزوین است.

وی با بیان اینکه استفاده از مانتوهای با رنگ شاد برای دانش‌آموزان جذاب و آرامش‌بخش است، خاطرنشان کرد: استفاده از این رنگ در شادابی، افزایش تحرک و یادگیری دانش‌آموزان نقش مهمی دارد بر این اساس باید رنگ مانتوی آنان از رنگ‌های روشن استفاده شود تا یادگیری آنان افزایش یابد.

مدیرکل آموزش و‌ پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: مانتوهای با رنگ شاد، نشاط و شادابی‌ دانش‌آموزان را در مدارس افزایش می‌دهد و جذابیت خاصی برای کسب علم و دانش در بین آنان به وجود می‌آورد و تحقق همین امر انگیزه و علاقه آنان را به تحصیل ارتقا می‌دهد.

حبیبی با اشاره به اینکه کارشناسان تعلیم و تربیت هم‌رنگ بودن پوشش دانش‌آموزان در مدارس را با رعایت استانداردهای رنگ‌شناسی مفید دانستند، بیان کرد: انتخاب رنگ مناسب برای لباس فرم دانش‌آموزان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید در این امر مدیران مدارس در این انتخاب دقت بیشتری کنند تا بهترین رنگ انتخاب شود.

این مقام مسئول اذعان کرد: نظرهای صاحبان و اندیشمندان هنر در چگونگی انتخاب رنگ مانتوی دانش‌آموزان در مدارس می‌تواند کمک مؤثری در انتخاب درست‌تر این رنگ کند و نظرات آنان در این خصوص مورد تأیید مدیران مدارس است و همچنین مدیران مدارس از نظرات آنان استقبال مطلوبی می‌کنند.

انتهای پیام/ب10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول